اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر نشست ادواری مدیران بحران کلان‌شهرهای کشور:

ایمن‌سازی شهر در برابر بلایا، نقش شهرداری در مدیریت بحران است

دبیر نشست ادواری مدیران بحران کلان‌شهرهای کشور گفت: نقش شهرداری در مدیریت بحران ایمن‌سازی شهر برای جلوگیری از بروز آسیب بیشتر و مجهز کردن تاسیسات آتش‌نشانی و امدادی است.

ایمن‌سازی شهر در برابر بلایا، نقش شهرداری در مدیریت بحران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مسعود حسن‌زاده در حاشیه یازدهمین نشست ادواری مدیران بحران کلان‌شهرهای کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ایران یک کشور خطرپذیر است و 31 خطر و بلایی که در دنیا طرح شده است در ایران وجود دارد.

وی ادامه داد: برای مقابله با این بلایا تصمیم گرفته شد که سازمانی برای مقابله با بلایای طبیعی تشکیل شود و این سارمان پنج سال به صورت آزمایشی به فعالیت پرداخت.

دبیر نشست ادواری مدیران بحران کلان‌شهرهای کشور با بیان اینکه شهرداری یکی از اعضای کارگروه استانی و نهادهای مردمی است تصریح کرد: برنامه این است که مدیریت شهری به سمت ایمن‌سازی شهر‌ها و ارتقا نقش شهرداری در زمان بحران حرکت کند.

وی در این خصوص اضافه کرد: از سال 86 دبیرخانه مدیریت بحران کلان‌شهرهای کشور به پیشنهاد شهرداری تبریز تشکیل شد.

حسن‌زاده خروجی نشست‌های اداوری را اینگونه بیان کرد: خروجی این نشست‌ها مصوباتی هستند که راهکارهای جدیدی را برای بررسی پیشگیری و ارتقا آمادگی در مقابله با بلایا خواهند بود.

وی خاطر نشان کرد: یک نگاه سنتی وجود دارد که ابتدا باید یک بلایی به وجود آید و بعد برای اتفاقات بعد از آن اقدام شود که این نگاه با همکاری شهرداری که در ارتقای فرهنگ مردم بسیار تاثیرگذار است تغییر می‌کند.

دبیر نشست ادواری مدیران بحران کلان‌شهرهای کشور در رابطه با نقش شهرداری در مدیریت بحران عنوان کرد: نقش شهرداری در مدیریت بحران ایمن‌سازی شهر برای جلوگیری از بروز آسیب بیشتر و مجهز کردن تاسیسات آتش‌نشانی و امدادی است.

انتهای پیام/72011/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول