اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل:

استاندار جدید پویایی تولید و صنعت را جدی بگیرد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: استاندار اردبیل باید متناسب با سیاست دولت تدبیر و امید در پویایی تولید و بخش صنعت گام‌های جدی و عملی بردارد.

استاندار جدید پویایی تولید و صنعت را جدی بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین پیرموذن ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه در اردبیل اظهار داشت: با توجه به خیز بلند دولت یازدهم با روحیه تحول‌گرایی، واقع‌گرایی و عقل‌گرایی که نتیجه‌ای جز تامل و همراهی در عرصه سیاست خارجی را به دنبال ندارد ما انتظار داریم در حوزه استانی نیز همین شیوه‌ها در مدیریت جدید مدنظر باشد.

وی یادآور شد: با حضور شخصیت فرهیخته‌ای همچون مجید خدابخش به عنوان استاندار جدید اردبیل که سابقه طولانی و درخشانی در حوزه‌های اجرایی و عملیاتی کردن پروژه‌های اقتصادی را دارند امیدواریم در سایه تعامل مناسب و راهکارهای صحیح و منطقی در فرصت کوتاه بتوانیم مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی را برطرف کنیم تا بیش از هر زمان دیگر بتوان زمینه‌ای را فراهم کرد تا شهرک‌های صنعتی ما از شکل و شمایل سرزمین ارواح به محل کسب و کار و رونق کارآفرینی تبدیل شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل با اشاره به حرکت دولت در غلبه بر رکود تورمی که یادگار تلخ دولت قبلی است که با برخی سوء مدیریت‌ها اتفاق افتاده است، گفت: انتظار عمومی این است که استاندار جدید اردبیل در همگونی با سیاست دولت تدبیر و امید بتواند با راهکارهای منطقی و همچنین دوراندیشی حقیقی بسیاری از آفت‌های حوزه تولید و صنعت را برطرف کند تا سایه شوم مرض خطرناک رکود تورمی برچیده شود.

پیرموذن با ابراز امیدواری از روحیه کاری و تلاش مجاهدانه استاندار جدید اردبیل که در سوابق وی نمایان است، تصریح کرد: انتظار این است که در یک قاعده و شیوه جدید بتوان بسیاری از مشکلات و نارسایی‌های گذشته را برطرف کرده و زمینه تحول در این حوزه را بهتر از گذشته ایجاد کرد.

این مسئول با اشاره به راه‌اندازی جلسات گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی بیان داشت: از استاندار جدید اردبیل انتظار می‌رود این جلسات با قوت و قدرت و تدبیر و همراهی مدیران و مسئولان بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی به صورت عملیاتی برگزار شود تا با برطرف کردن موانع سرمایه‌گذاری‌ها به شکل کوچک و بزرگ بتوانیم سهم خودمان را در عرصه تحولات اقتصادی بالا ببریم.

دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در استان اردبیل افزود: آنچه که در دولت دکتر روحانی بیش از هر چیزی مورد تاکید است بهبود معیشت مردم در نگاه کلان اقتصادی و رونق کسب و کار است که انتظار می‌رود با این نگاه و حرکت‌های فعالان حوزه دیپلماسی در مسیر تنش‌زدایی بین‌المللی و ترمیم چهره مناسبات بین‌المللی و همچنین تدبیر اقتصادی بتوان تنگناها را برطرف کرد.

پیرموذن با ابراز تاسف از سهم پایین استان اردبیل در بخش صنعت و همچنین رکود بسیاری از واحدها به دلیل نبود سرمایه در گردش و دیگر حمایت‌های دولتی عنوان کرد: انتظار این است که ظرفیت‌های موجود به بهترین شکل احیا شود و با دیدی مناسب‌تر به اولویت توسعه صنعتی و تولیدی توجه جدی و راستین صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود گفت: انتخاب استانداری کاردان و دلسوز با حمایت همه‌جانبه مجمع نمایندگان استان اردبیل نوید روزهای خوش و بسیار مسرت‌بخشی را می‌دهد که انتظار داریم در این مسیر همه با انجام وظایف خطیر خود بتوانیم شایسته عمل کنیم.

انتهای پیام/62004/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول