اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی سنندج

رقابت‌های کشتی پهلوانک‌های کردستان برگزار می‌شود

مسابقات انتخابی کشتی پهلوانک‌های استان کردستان به منظور تعیین تیم منتخب استان به مدت یک روز برگزار می‌شود.

رقابت‌های کشتی پهلوانک‌های کردستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رقابت‌های کشتی پهلوانک‌ها، انتخابی استان کردستان از صبح فردا با رقابت 60 کشتی‌گیر در مجموعه ورزشی آزادی این شهرستان برگزار خواهد شد.

ورزشکاران برتر این رقابت از تمامی شهرستان‌های استان در این پیکارها حاضر خواهند بود و به مدت یک روز کشتی‌های خود را به منظور تعیین تیم برتر استان برگزار می‌کنند.

نفرات برتر این مسابقات در رقابت‌های قهرمانی کشوری که 13 آذر ماه جاری به میزبانی استان تهران برگزار می‌شود، پنجه در پنجه حریفان خود می‌اندازند.

رقابت‌های کشتی پهلوانک‌ها در رده سنی پائین‌تر از نونهالان در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار می‌شود و هدف دیگر آن شناسایی استعدادهای برتر کشتی کردستان است.

گفتنی است در کشتی رده‌های سنی پائین سنندج مربیانی چون برهان فاتحی، حامد عزیزی و رضا غلامی و در بانه و قروه مربیانی چون مصطفی شجیعی و محسن جعفری برای اعتلای این ورزش تلاش می‌کنند.

مسابقات کشتی پهلوانک‌ها به پیشنهاد سرپرست فعلی فدراسیون کشتی رسول خادم در دستور کار هیئت‌های کشتی استان‌ها قرار گرفته است.

انتهای پیام/79012/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول