اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم کشتی جوانان ساری:

مدعی قهرمانی مسابقات کشتی جوانان مازندران هستیم

سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان ساری گفت: با ترکیب خوب در مسابقات کشتی آزاد جوانان قهرمانی مازندران حضور یافتیم و از مدعیان قهرمانی این دوره هستیم.

مدعی قهرمانی مسابقات کشتی جوانان مازندران هستیم

احمد نورمحمدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری بیان داشت: برای شرکت در این مسابقات تمرینات خوبی را کشتی‌گیران سپری کردند و با انجام اردوی‌های متعدد در ساری و جویبار راهی این مسابقات شدیم.

وی درباره ترکیب تیم کشتی ساری افزود: مهدی اسدی در وزن 50 کیلوگرم، شهاب قفال در 55 کیلوگرم، اسماعیل روحی در 60 کیلوگرم، شلال تقوی در 66 کیلوگرم، سعید عبادی در 74 کیلوگرم، محمدعلی کلانتری در 84 کیلوگرم، معین محمودی در 96 کیلوگرم و محمدجواد جعفری در 120 کیلوگرم به‌عنوان هشت کشتی‌گیر ساروی در این رقابت‌ها هستند.

نورمحمدی با اشاره به حضور کشتی‌گیران خوب و عنوان‌دار ساری در این مسابقات تصریح کرد: با توجه به حضور کشتی‌گیران برتر در هر یک از تیم های شهرستان سطح کیفی این دوره بالا است.

سرمربی تیم کشتی ساری گفت: خویی، منصوری، خطیبی، لووندی، گلی گرمستانی و رجایی به‌عنوان کمک مربیان در کادر فنی تیم کشتی ساری ما را همراهی می‌کنند.

به گزارش فارس، مسابقات کشتی آزاد جوانان قهرمانی مازندران روزهای 16 و 17 آبان به میزبانی ساری در سالن ورزشی سید رسول حسینی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/86005/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول