اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

مدیر افراطی انتخاب نخواهم کرد

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه مدیر افراطی انتخاب نخواهم کرد گفت: اگر فرمانداری قرار است فقط با روزمرگی جلو برود و تنها با تکیه زدن بر صندلی مسئولیت به فکر گذران امور باشد قبول کنید که نباید با آن فرماندار تعارف داشته باشم.

مدیر افراطی انتخاب نخواهم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسن صادقلو ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‎ریزی استانداری گلستان در خصوص بایدها و نبایدهای برگزاری این جلسه اظهار داشت: من با این جمع کارهای زیادی دارم و حس من این است که این جلسه باید مدیریت شود و مدیران هم باید عملکرد خود را مدیریت کنند.

وی ادامه داد: این جلسه پویایی لازم را ندارد و به نظر من باید تمام افرادی که گزارش عملکرد را ارائه می‎کنند یک نسخه از گزارش عملکرد را به افراد دیگر و بخصوص به مدیران تصمیم‎ساز در آن حوزه ارسال کنند تا بتوان بهتر تحلیل‎های لازم را انجام داد.

وی گفت: تمام مصوبات و تصمیم‎ها و پیشنهادهای مطرح شده در این جلسات باید با جدیت و نظارت بسیار دقیق پیگیری شود تا نتیجه مطلوب را در توسعه استان شاهد باشیم.

با فرمانداری که روزمرگی داشته باشد تعارف ندارم

استاندار گلستان بیان کرد: خداوند بهترین ثروت را عمر انسان قرار داده و مهمتر از آن مدیریت عمر است.

صادقلو افزود: امام حسین(ع) به زیبایی مدیریت در عمر را اجرایی کرد؛ گاهی شخصی در سه سال از عمر خود راه صد ساله را می‎رود اما برخی افراد در صدسال عمر به اندازه سه سال نیر مفید نیستند.

وی اضافه کرد: تمام افراد این جمع به هر دلیلی و به هر حال مدیر هستیم و مسئولیتی بر گردن ما قرار داده شده است.

استاندار گلستان تاکید کرد: من در مراسم معارفه؛ تودیع خود را نیز دریافت کرده‎ام زیرا من معلم هستم و معتقدم در همان ابتدا؛ انتهای کار من نیز رسیده است، بنابراین همه ما باید در دوران مسئولیتی خودمان مفید باشیم.

صادقلو تصریح کرد: این دوران دیگر از زنده‎باد و مرده‎باد گذشته است و باید به فکر خدمت‎رسانی باشیم.

وی عنوان کرد: امروز در این جلسه اعلام می‎کنم هر مسئولی در صورتی‌که در حوزه کاری خودش سند راهبردی و چشم‎انداز با برنامه ندارد به فکر باشد.

صادقلو متذکر شد: من در ابتدای ورود به این عرصه نگاهم نگاه توسعه و باهم بودن بود و تاکید داشتم و دارم که کنار هم‌دیگر بودن را باید تمرین کنیم.

وی تاکید کرد: در انتخاب مدیران و فرمانداران اگر مدیری باهم بودن را بلد بود و در صورتی‌که افراطی عمل نکرد و تفکر افراطی نداشت می‎توانیم با یکدیگر به تعامل و همکاری بپردازیم و من مدیر افراطی را انتخاب نخواهم کرد.

استاندار گلستان اظهار داشت: در موضوع مدیریتی استان در تمام سطوح ضمن اینکه دستگاه‎های نظارتی و نمایندگان مجلس بر عملکرد مدیران نظارت می‎کنند خود مدیر هم باید بر عملکرد خودش نظارت داشته باشد.

صادقلو گفت: اگر فرمانداری قرار است فقط با روزمرگی جلو برود و تنها با تکیه زدن بر صندلی مسئولیت به فکر گذران امور باشد قبول کنید که نباید با آن فرماندار تعارف داشته باشم.

انتهای پیام/83004/ط40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول