اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پنجم لیگ برتر هندبال بانوان ایران انجام می‌شود

شهرداری سنندج در اندیشه ذوب ‌آهن / کورسوی امید برای قهرمانی نیم‌فصل

تیم شهرداری سنندج در آخرین بازی نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان کشور فردا در اصفهان میهمان ذوب‌آهن خواهد بود.

شهرداری سنندج در اندیشه ذوب ‌آهن / کورسوی امید برای قهرمانی نیم‌فصل

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، تیم شهرداری سنندج یک هفته پس از شکست تلخ در برابر ثامن‌الحجج سبزوار مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر هندبال بانوان به میهمانی ذوب‌آهن اصفهان می‌رود.

در این رقابت که از صبح فردا و به میزبانی سالن هندبال شهر اصفهان برگزار می‌شود شهرداری تیم دوم جدول رو در روی ذوب‌آهنی قرار می‌گیرد که در مکان سوم جدول سایه به سایه حریف سنندجی خود را تعقیب می‌کند.

این مسابقه در حالی برگزار می‌‌شود که ذوب آهن نیز در هفته قبل موفق به پیروزی نشد و در زمین خود در برابر تیم بام مشهد نتیجه‌ای بهتر از تساوی کسب نکرد.

شهرداری که با 6 امتیاز در جدول قرار دارد در حالی برابر ذوب‌آهن 5 امتیازی قرار خواهد گرفت که برد یا مساوی در این بازی نائب قهرمانی نیم فصل را برای آنها به همراه خواهد داشت.

اما در طرف مقابل ذوب‌آهن تنها در صورت برتری برابر نماینده کردستان موفق به کسب نائب قهرمانی می‌شود و به همین دلیل این تیم تمام تمرکز خود را بر این بازی گذاشته است تا با بهره‌گیری از امتیاز میزبانی و حمایت تماشاگران خودی نتیجه لازم را کسب کند و جای شهرداری را در پله دوم بگیرد.

البته تیم شهرداری در صورت برد پرگل در این رقابت و شکست ثامن‌الحجج سبزوار در برابر شهید چمران لارستان حتی می‌تواند به کسب قهرمانی نیز فکر کند، هر چند این موضوع با توجه به قدرت زیاد نماینده سبزوار و ضعف لارستان دور از ذهن به نظر می‌رسد.

در دیگر بازی این هفته بام ایران در زمین خود میزبان ثامن‌الحجج تهران خواهد بود، ضمن آنکه ثامن سبزوار با 8 امتیاز پیشتاز جدول رده‌بندی مسابقات است.

انتهای پیام/79012/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول