اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه مطبوعات مازندران:

جابر معافی در پاسداری از ارزش‌های اسلامی موفق بود

رئیس خانه مطبوعات مازندران گفت: جابر معافی با حضور پرشور در عرصه خبر از ارزش‌های انقلاب اسلامی در حد توان خویش پاسداری می‌کرد و در این عرصه بسیار موفق بود.

جابر معافی در پاسداری از ارزش‌های اسلامی موفق بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، رضا برمکی عصر امروز در مراسم چهلمین روز درگذشت شادروان جابر معافی سرپرست فقید خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار داشت: درگذشت جابر معافی برای ما بسیار سخت و دشوار است.

وی تصریح کرد: اگر اعلام می‌شود جابر معافی سلطان خبر مازندران بود شک نکنید؛ به این خاطر که این مرحوم در هر هفته بیش از 400 خبر را بر روی خروجی خبرگزاری فارس در مازندران قرار می‌داد.

رئیس خانه مطبوعات مازندران با اشاره به سخت‌کوشی شادروان جابر معافی در عرصه خبر، خاطرنشان کرد: این مرحوم برای تهیه و ارسال خبر تا پاسی از شب بیدار بود و از جان و دل برای تهیه و ارسال خبر مایه می‌گذاشت.

این مسئول اضافه کرد: جابر در راستای تهیه خبر از ارزش‌های خبر پاسداری می‌کرد.

برمکی با اشاره به سختی‌های حرفه خبرنگاری، بیان داشت: جابر با وجود مشقت‌های کار خبر لحظه‌ای از اهدافی که داشت، عقب ننشست.

رئیس خانه مطبوعات مازندران با اشاره به وجود سایت‌های مختلف برای به چالش کشیدن نظام اسلامی، بیان داشت: جابر معافی با حضور پر شور در عرصه خبر از ارزش‌های انقلاب اسلامی در حد توان خویش پاسداری می‌کرد و در این عرصه بسیار موفق بود.

وی تأکید کرد: جابر معافی در عرصه خبر بسیار پرتلاش بود و درگذشت وی ضربه سنگینی بر مطبوعات مازندران وارد کرد و مطبوعات مازندران سرمایه بزرگ و با ارزشی را از دست داد.

برمکی در پایان یادآور شد: جابر معافی سرمایه بزرگی در عرصه رسانه مازندران بود و نبودش در عرصه رسانه به خوبی احساس می‌شود.

انتهای پیام/2296/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول