اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین خبر داد

اعطای وام 30 میلیون تومانی برای پرورش ماهی در قزوین

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین گفت: به طرح پرورش ماهی و آبزیان وام 30 میلیون تومانی با شش ماه تنفس تعلق می‌گیرد.

اعطای وام 30 میلیون تومانی برای پرورش ماهی در قزوین

حمیدرضا الله بداشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به طرح‌های اجرایی در بسیج سازندگی اظهار کرد: طرح هجرت از جمله طرح‌هایی است که با عنوان اشتغال موقت در سازمان‌ها برای متقاضیان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: پنجشنبه هر هفته با دعوت از اساتید و کارشناسان برای این افراد جلسات و کلاس‌هایی با محوریت مباحث روز اقتصادی، سیاسی و فرهنگی برگزار می‌شود.

الله بداشتی ابراز کرد: این نیروها از سراسر استان در طرح هجرت شرکت می‌کنند و در بانک اطلاعاتی این سازمان عضو می‌شوند و با اعلام نیاز سازمان‌ها و ادارات برای اشتغال معرفی خواهند شد.

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین اذعان داشت: افراد معرفی شده به سازمان‌ها و ادارات می‌توانند با اجرایی کردن توانمندی و مهارت خود در طرح اشتغال موقت، بنا بر نیاز سازمان یا ادارات جذب شوند.

وی اضافه کرد: افراد متقاضی به نسبت تحصیلات و رشته تحصیلی خود به ادارات معرفی خواهند شد.

این مسئول گفت: علاوه بر طرح هجرت، نیروهایی که علاقه‌مند به فعالیت در طرح اقتصاد مقاومتی هستند می‌توانند در پنج برنامه پرورش ماهی و آبزیان، تولید کود ورمی کمپوست، تولید قارچ، پرورش ماکیان و مرغ بومی شرکت کنند.

الله بداشتی عنوان کرد: در بحث تولید کودهای ورمی کمپوست، هدف جایگزینی این کود طبیعی به جای کودهای شیمیایی است که متقاضیان، وام پنج میلیون تومانی با شرایط قرض‌الحسنه دریافت خواهند کرد.

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین خاطرنشان کرد: به طرح پرورش ماهی و آبزیان وام 30 میلیون تومانی با شش ماه تنفس تعلق می‌گیرد و محل در نظر گرفته شده برای پرورش ماهی باید از نظر میزان و سرعت آب، شوری و اسیدی بودن مورد تأیید جهاد کشاورزی باشد.

الله بداشتی در پایان با اشاره به تعداد افراد متقاضی شرکت در طرح‌های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: تاکنون 90 نفر برای گرفتن وام به بانک معرفی شده‌اند که پیش‌بینی می‌شود این تعداد به 400 نفر هم برسد.

انتهای پیام/2667/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول