اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم بندرعباس:

بازی برده را باختیم / تعطیلات 20 روزه زمان مناسبی برای رفع نقاط ضعف است

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم بندرعباس با بیان اینکه تیمم در بازی با نوین کشاورز بازی برده را واگذار کرد، گفت: تعطیلات 20 روزه لیگ برتر زمان مناسبی است تا کادر فنی بتواند نقاط ضعف تیم را رفع کند.

بازی برده را باختیم / تعطیلات 20 روزه زمان مناسبی برای رفع نقاط ضعف است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدرضا دامغانی عصر امروز در جمع خبرنگاران پس از بازی والیبال تیم آلومینیوم بندرعباس با نوین کشاورز که با نتیجه سه بر دو به سود تیم نوین کشاورز به پایان رسید، با بیان اینکه بازیکنانم در این دیدار، بازی برده را واگذار کردند، اظهار داشت: در ست سوم امتیاز جلو بودیم، اما اشتباهات فردی متعدد سبب شد، تیم حریف امتیازات را جبران کند و سرانجام تیم در این بازی شکست بخورد.

وی با بیان اینکه هنوز بازیکنان تیم آلومینیوم بندرعباس، به فرم و هماهنگی دلخواه نرسیده‌اند، اظهار امیدواری کرد که در هفته‌های آینده و با توجه به تعطیلی 20 روزه لیگ برتر والیبال، تیم با شناخت ضعف‌های خود و رفع عیب‌ها و مشکلات، به وضعیت مناسب برسد.

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم بندرعباس اضافه کرد: در زدن سرویس‌ها و دریافت نخست در زمین دچار مشکل هستیم.

دامغانی با بیان اینکه حمایت از دریافت در زمین توسط آلومینیوم بندرعباس خوب نیست، افزود: این امر سبب شده است، تیم طی چهار بازی خود در لیگ برتر، 10ها امتیاز را از دست بدهد.

وی اذعان داشت: در حال حاضر فشار زیادی روی کادر و بازیکنان تیم والیبال آلومینیوم بندرعباس وجود دارد.

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم بندرعباس در پایان با بیان اینکه تیمم به سه امتیاز این بازی احتیاج مبرم داشته است، تأکید کرد: در این بازی شرمنده تماشاگران شدیم و امیدواریم با رفع نقاط ضعف بتوانیم بازی‌های تماشاگرپسند‌تری در خانه و خارج از خانه به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/88001/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول