اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز تأکید کرد

تسریع در ایجاد زیرساخت‌های مسکن مهر در استان البرز

استاندار البرز بر تسریع در ایجاد زیرساخت‌های مسکن مهر در استان البرز تأکید کرد.

تسریع در ایجاد زیرساخت‌های مسکن مهر در استان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدطاهر طاهری عصر امروز در جلسه مسکن مهر و شهرسازی استان البرز اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید در اجرای طرح مسکن مهر مدنظر قرار گیرد، ایجاد زیرساخت‌ها است.

وی ادامه داد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که هنگام تحویل کلید منازل به دست متقاضیان، تمامی امکانات و زیرساخت‌ها در آن فراهم شده باشد.

این مسئول با تأکید بر ایجاد زیرساخت‌ها در مسکن مهر افزود: مسئولان در بخش‌های مختلف باید همکاری‌های لازم را در این زمینه داشته باشند و خلاهای موجود در این طرح را در بخش زیرساخت‌ها مرتفع نمایند.

طاهری ضمن تشریح اقدامات انجام شده در پروژه‌های مسکن مهر در شهرک‌های اشتهارد، نظرآباد و شهر جدید هشتگرد و مهر البرز گفت: موانع و خلاهای موجود در این پروژه‌ها یکی از مهمترین دلایل به تعویق افتادن در تحویل واگذاری آنها است.

استاندار البرز تأکید کرد: برنامه‌ریزی‌ها در ساخت مسکن مهر باید به گونه‌ای باشد که در زمان مقرر این منازل به صاحبانشان تحویل داده شوند.

طاهری ادامه داد: وضعیت انشعابات، تأمین آب و برق، مخابرات و ایجاد درمانگاه، مراکز آموزشی و ... از مهمترین زیرساخت‌هایی است که باید در اجرای این طرح بسیار مورد توجه باشند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به بررسی نحوه ارائه خدمات در بخش زیرساخت‌های شهری اشاره کرد و گفت: ایجاد و نگهداری فضای سبز، احداث مرکز آموزشی، نحوه جمع‌آوری زباله، ایجاد درمانگاه، پاسگاه و.... نیز در طرح مسکن مهر باید در اولویت باشند.

انتهای پیام/2302/ک20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول