اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره مجمع خیران ورزش‌یار استان اصفهان:

امروزه به تلاش خیران در حوزه ورزش نیاز است

عضو هیئت مدیره مجمع خیران ورزش‌یار استان اصفهان گفت: امروزه به تلاش خیران در حوزه ورزش نیاز است.

امروزه به تلاش خیران در حوزه ورزش نیاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا ساکت در نشست هیئت مدیره مجمع خیران ورزش یار استان اصفهان که عصر امروز با حضور اعضای این مجمع برگزار شد، اظهار کرد: اصفهان طلایه دار عرصه‌های اسلامی و انسانی بوده و این توفیق را داشته که با اندیشه‌های راهبردی اداره کل ورزش و جوانان و با اتکا به ظرفیت‌های عظیم خیران و حرکت‌های منسجم و ماندگاری را به ثبت برساند.

وی با اشاره به ثبت رسمی مجمع خیران ورزش‌یار استان اصفهان بیان کرد: جوانان امروز با ورزش از آفت‌ها و آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی دور می‌شوند  و برای تحقق این مساله نیاز به فضای ورزشی است که همت زنان و مردان خیر را می‌طلبد و باید ورزش در دسترس و ارزان را برای این قشر از جامعه فراهم کنیم.

* خیران موجب آبادانی شده‌اند

دبیر مجمع خیران ورزش‌یار استان اصفهان نیز بیان داشت: هرجا خیران وارد شده اند و دست به دست هم داده‌اند شکوفایی و آبادانی را موجب شده‌اند و از این ظرفیت خیران در بعد ورزش نیز باید استفاده کرد.

سید مرتضی میرلوحی افزود: دین مبین اسلام به سلامت و امنیت توجه ویژه‌ای شده است که برای رسیدن به سلامت باید ورزش و تحرک و تغذیه مناسب را در نظر گرفت.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به این امر به توسعه فضاهای ورزشی و رسیدن به سرانه مطلوب ورزشی نیاز داریم، تاکید کرد: رتبه 26 اصفهان در کشور بیانگر این است که به این امر توجه نشده است، با این حال باید از ظرفیت خیران در بعد ورزش نیز باید استفاده کرد.

دبیر مجمع خیران ورزش‌یار استان اصفهان در پایان متذکر شد: در این مجمع خیرانی دور هم گرد آمده‌اند که انسان‌های وارسته و بزرگی هستند و هر یک از خود تاکنون آثار خیری را به جا گذاشته‌اند که باید برای تکمیل پروژه‌های ورزشی استان و رسیدن به سرانه مطلوب و مورد نظر نیز از حضور این خیران استفاده کنیم.

انتهای پیام/63006/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول