اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آبان‌ماه سال جاری

ویژه‌نامه «به گوش رادیویی» منتشر شد

ویژه‌نامه «به گوش رادیویی» ویژه شهدای مخابرات سپاه پاسداران آبان‌ماه سال جاری به مدیر مسئولی مهدی مهدوی‌نژاد منتشر شده است.

ویژه‌نامه «به گوش رادیویی» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ویژه‌نامه «به گوش رادیویی» ویژه چهارمین کنگره شهدای مخابرات سپاه در آبان‌ماه سال جاری با مدیر مسئولی مهدی مهدوی‌نژاد به چاپ رسیده است.

در تهیه و نشر این نشریه مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فاوا سپاه همکاری موثری داشته است.

ابتدای این ویژه‌نامه پس از فهرست مطالب، آغازین کلام که همان سخن سردبیر است به این شرح به چشم می‌خورد: گویی همین دیروز بود که به پاسداشت شهدای بی‌سیم‌چی و مخابرات، نشریه‌ای را نه درخورشان که در حد توانمان فراهم کردیم.

به لطف ایزدمنان و عنایت ولی‌عصرمان مهدی موعود (عج) در سال جاری هم این توفیق نصیبمان شد تا روایت‌گر هشت سال دفاع مقدس باشیم. همانانی که اگر امروز میانمان بودند شاید کمترین و زیبنده‌ترین عنوان برایشان مهندسین و دکترین عرصه ارتباطات و الکترونیک بود اما لقب و عنوان به چه کار این آسمانی‌های کنده‌شده از زمین می‌آمد!

در بخش دیگری از این ویژه‌نامه فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری درباره شهید و شهادت و پیام سرلشگر پاسدار، محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه دیده می‌شود.

دو مصاحبه با مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فاوا سپاه و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و مسئول ستاد مرکزی امور ایثارگران شرکت مخابرات ایران نیز به بار معنایی این ویژه‌نامه اضافه کرده است.

زرین‌برگ‌هایی از وصایای شهدای مخابرات، بر خوان خاطرات، یک اتفاق ساده، شعر، نقش وزارت پست، تلگراف و تلفن در دوران دفاع مقدس و ... از دیگر مطالبی است که در این نشریه عنوان شده است.

طنزگونه‌های دفاع مقدس، عکس‌های یادگاری، خاطره، گرمای وجود تو، خاطرات ابوالقاسم عموحسینی و خاطراتی از سردار شکارچی مطالبی است که در این نشریه به آن پرداخته شده است.

انتهای پیام/78005/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول