اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) خواستار شد

تبیین جانفشانی‌های بی‌سیم‌ چی‌ها در دوران دفاع مقدس

فرمانده سپاه علی ابن‌ابیطالب(ع) با اشاره به اینکه بی‌سیم چی‌ها تلاش می‌کردند که ارتباط بین همه رده‌ها برقرار شود، گفت: باید نقش این نیروهای زحمت‌کش و جانفشانی‌های ایشان تشریح شود.

تبیین جانفشانی‌های بی‌سیم‌ چی‌ها در دوران دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سردار مهدی مهدوی‌نژاد ظهر امروز در چهارمین کنگره شهدای مخابرات ضمن تجلیل از 6 هزار شهید استان قم و شهدای مخابرات گفت: توفیقی حاصل شده است که در آستانه ماه محرم در کنار سفره شهیدان گرد هم آییم و رزق و روزی بریم و خدا را به دلیل این نعمت شکر می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهدای مخابرات یاوران راستین امام (ره) بودند، بیان کرد: شهدای مخابرات به ندای امام حسین (ع) لبیک گفتند و امروز چون ستارگانی درخشان در آسمان می‌درخشند و راه را به همه ما نشان می‌دهند.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) گفت: فرماندهی و مخابرات از دیرباز به هم گره خورده و در کنار هم بوده‌اند و این مهم به عنوان یک اصل مسلم جنگ مشخص شده است.

وی با بیان اینکه یک بی‌سیم چی آنگونه حرکت می‌کند که فرمانده حرکت می‌کند، عنوان کرد: نقش بی‌سیم چی‌ها و مخابرات در کنار نقش فرماندهان گره خورده است.

مهدوی‌نژاد افزود: ما باید با برگزاری چنین نشست‌هایی خاطرات شیرین دفاع مقدس را برای نسل‌های بعد بازگو کنیم.

وی بیان کرد: در آن روزها با نام مبارک ائمه اطهار(ع) در پشت بی‌سیم‌ها فضا عطرآگین می‌شد و سپس مشاهده می‌کردیم که چگونه سنگرهای بعثی‌ها بر سر آنها خراب می‌شود.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) با بیان اینکه امروز میهمان این پیام‌رسانان الهی هستیم، گفت: اگر بتوانیم پیام آنها را درک کنیم در مسیر امام (ره) و شهدا حرکت می‌کنیم و به سوی قله‌های رفیع انسانی حرکت خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه بی‌سیم چی‌ها تلاش می‌کردند که ارتباط بین همه رده‌ها برقرار شود، بیان کرد: بی‌سیم چی‌ها تمام تلاش خود را می‌کردند که پا به پای فرمانده حرکت کنند تا بتوانند پیام فرمانده را درست منعکس کنند.

مهدوی‌نژاد گفت: بی‌سیم چی‌ها با چابکی و سیاست فرمانده را در اجرای ماموریت کمک می‌کردند و به عنوان بازویی برای فرمانده بودند.

وی ادامه داد: بی‌سیم چی‌ها در مواقع خطر خود را در معرض خطر قرار می‌دادند تا به فرمانده آسیب نرسد زیرا فرمان او را برای خود حیاتی می‌دانستند.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) با اشاره به تسلط بی‌سیم چی‌ها به کدها و رمزها بیان کرد: بی‌سیم چی‌ها با استفاده از کدها و رمزها تمام تلاش خود را برای گمراه کردن دشمن انجام می‌دادند و در این زمینه نقش تاثیر گذاری داشتند.

وی مطرح کرد: بی‌سیم چی‌ها تمام تلاششان این بود که امید را در نیروهای خودی زنده نگه دارند تا ایستادگی نیروها افزایش یابد.

انتهای پیام/2258/ر40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول