اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‎دهد

حسینی رئیس هیئت تیراندازی با کمان گلستان شد+تصاویر

محمدعلی حسینی با کسب اکثریت آرای مجمع هیئت تیراندازی با کمان استان گلستان، به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

حسینی رئیس هیئت تیراندازی با کمان گلستان شد+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ظهر امروز مجمع انتخابات هیئت تیراندازی با کمان استان گلستان با حضور احمد صباحی سرپرست امر دبیری فدراسیون تیراندازی با کمان برای انتخاب رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که نام بابک فدائی‎زاده، محمدعلی حسینی و سیدعمار مسلمی‎عقیلی به عنوان سه کاندیدای کرسی ریاست هیئت بر روی تابلوی تعبیه شده در این جلسه قید شده بود، نام سیدعمار مسلمی‎عقیلی به دلیل عدم حضور در جلسه خط خورد و انتخابات بین دو کاندیدای دیگر برگزار شد.

بابک فدائی‎زاده در بخشی از مطالبی که ارائه کرده بود اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت هیئت تیراندازی با کمان استان گلستان در شان قهرمانان و ورزشکاران پرتلاش این رشته ورزشی نیست.

وی ادامه داد: برنامه‎‎ریزی‎ها در هیئت باید دقیق و با یک زمان مناسب پیش برود چون برنامه‎ریزی فوری و کوتاه مدت نتیجه مطلوبی را در پی نخواهد داشت.

فدائی‎زاده افزود: در هیئت تیراندازی با کمان گلستان باید از صفر و یا حتی زیر صفر کارها را پیگیری کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: در صورت انتخاب سعی خواهم کرد تا یک زمین مناسب و استاندارد را برای ورزشکاران فراهم کنم تا ورزشکاران و قهرمانان استان بتوانند با دارا بودن یک زمین اختصاصی در زندگی ورزش حرفه‎ای خود موفق باشند.

محمدعلی حسینی دیگر کاندیدای ریاست هیئت تیراندازی با کمان گلستان نیز خاطرنشان کرد: یکی از کارهای بسیار مهم و مورد نیاز تیراندازی با کمان استان تنظیم کمیته مسابقات و همسطح کردن آموزش‎ها است.

وی که ساخت سه زمین اختصاصی برای ورزشکاران تیراندازی با کمان استان را جزء برنامه‌های خود اعلام کرد افزود: در صورتی که اداره کل ورزش و جوانان استان زمین مناسب را در اختیار هیئت قرار دهد قول خواهیم داد که سه زمین مناسب را برای ورزشکاران بسازیم.

حسینی گفت: حقوق داوران به مدت سه سال است که به صورت منظم و با یک تعیین سطح انجام شده که در برنامه‎ریزی‎ها در نظر داریم که این اتفاق برای مربیان نیز بیافتد.

وی تاکید کرد: ورزش باید به صورت یک شغل باشد که وقتی یک ورزشکار و یا مربی برای ورزش وقت می‎گذارد ثمره آن را نیز ببیند.

حسینی در پایان ابراز داشت: توقع این است که اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان به تیراندازی با کمان دیدگاه و نگاه المپیکی داشته باشد زیرا این رشته ورزشی قهرمانان و پتانسیل‎های قهرمانی فراوانی را در خود جای داده که متاسفانه به دلیل نبود امکانات مناسب نتوانسته آنطور که انتظار است در میدان‎ها حاضر شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، پس از ارائه برنامه و بیان مطالب توسط دو کاندیدای حاضر، انتخابات برگزار و محمدعلی حسینی با 12 رای در برابر هفت رای بابک فدائی‎زاده به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان گلستان انتخاب شد.

=================

عکس و گزارش: سالار احمدی

=================

انتهای پیام/83004/س40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول