اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرحله نهایی لیگ بیس بال باشگاه‌های کشور

عبور بیس‌بالیست‌های قم از سد آذرخش تهران / شانس قم زنده شد

شانس قهرمانی تیم بیس‌بال مردان هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم در مسابقات لیگ بیس‌بال باشگاه‌های کشور با غلبه این تیم بر تیم مدعی آذرخش تهران زنده شد.

عبور بیس‌بالیست‌های قم از سد آذرخش تهران / شانس قم زنده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از انجام دیدارهای مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ بیس‌بال قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور در دو گروه شمال و جنوب و تعیین تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی، بر اساس برنامه ریزی انجمن بیس‌بال فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان، تیم‌های شرکت کننده در مرحله پایانی این مسابقات به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا قهرمان مشخص شود.

این در حالی است که در هر گروه تیم‌های مطرحی حضور داشتند و بعد از اینکه تمام تیم‌ها با یکدیگر بازی کردند از هر گروه دو تیم مجوز صعود به مرحله نهایی و در نهایت جدال برای کسب عناوین اول تا چهارم مسابقات لیگ بیس‌بال باشگاه‌های کشور در سال 92 را کسب کردند.

با توجه به وضعیت آب و هوای کشور و همچنین فاصله تیم‌های استان‌های شرکت کننده با یکدیگر، انجمن بیس‌بال فدراسیون انجمن‌های ورزشی ابتدا برگزاری رقابت‌های گروه شمال را برنامه ریزی کرد و طی آن تیم‌های حاضر در این گروه بازی‌های از دور رفت مرحله گروهی را در مشهد مقدس و سپس دیدارهای دور برگشت را در سمنان برگزار کردند تا در نهایت تیم‌های هیئت قم و آذرخش تهران به مرحله نهایی راه یابند، ضمن اینکه از گروه دوم تیم‌های نادری بوشهر و پاورپایپ اصفهانی به مرحله نهایی آمدند.

حالا میزبان دیدارهای مرحله نهایی مسابقات فصل جاری لیگ بیس‌بال باشگاه‌های کشور، انجمن بیس‌بال و سافت بال هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان است و این هیئت در مجموعه ورزشی تختی اصفهان از تیم‌های حاضر در این مرحله میزبانی می‌کند.

تیم‌های حاضر در این مرحله آذرخش تهران، هیئت انجمن‌های ورزشی قم، نادری بوشهر و پاورپایپ اصفهان هستند که بازی‌های آنها برای تعیین تیم قهرمان به شکل دوره‌ای به انجام می‌رسد و اکنون در روز پایانی قرار دارد در حالی که سه تیم شانس قهرمانی دارند.

تیم بیس‌بال هیئت قم که با ترکیبی از بیس‌بالیست‌های جوان و باتجربه قمی راهی این مسابقات شده است در گام نخست برابر تیم میزبان یعنی پاورپایپ اصفهان به میدان رفت و در حالی که میزبان از تمام شرایط برای کسب پیروزی بهره مند بود موفق به شکست نماینده قم شد.

شکست در روز نخست از بازی‌های مرحله نهایی لیگ بیس‌بال باشگاه‌های کشور برابر میزبان بازی‌ها، برای تیم هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم بسیار ناباورانه بود، بر همین اساس مردان بیس‌بالیست قم در دومین دیدار با نتیجه نزدیک در پایان یک دیدار نفس گیر توانستند تیم مدعی آذرخش تهران را شکست داده و شانس قهرمانی خود را با توجه به اتفاقات رخ داده تا پیش از روز پایانی احیا کنند.

بدین ترتیب عصر امروز مردان بیس‌بالیست قم به مصاف آخرین تیم مرحله نهایی یعنی نادری بوشهر می‌روند و آذرخش تهران با پاورپایپ اصفهان دیدار می‌کند و در صورتی که نماینده قم بتواند با اختلاف زیاد تیم نادری را شکست بدهد شانس قهرمانی دارد.

انتهای پیام/78002/ع40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول