اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مصاف با نماینده اصفهان رقم خورد

شکست قم در نخستین بازی از مرحله نهایی لیگ بیس‌بال کشور

تیم بیس‌بال مردان قم دیدارهای مرحله نهایی مسابقات لیگ بیس‌بال قهرمانی باشگاه‌های کشور را با شکست برابر نماینده اصفهان آغاز کرد.

شکست قم در نخستین بازی از مرحله نهایی لیگ بیس‌بال کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ظهر امروز بیس‌بالیست‌های قمی در نخستین گام از دیدارهای مرحله نهایی لیگ بیس‌بال مردان باشگاه‌های کشور که هم‌اکنون به میزبانی هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان در جریان است، به حریف خود باختند.

اصفهانی‌ها که به مدت سه روز میزبان دیدارهای مرحله نهایی هستند تیم پاورپایپ را به عنوان نماینده خود به مرحله نهایی فرستاده‌اند و این تیم در گام نخست از بازی‌های این مرحله توانست مقتدرترین تیم مرحله مقدماتی یعنی هیئت انجمن‌های ورزشی قم را با حساب 10 بر 6 شکست بدهد.

این در حالی است که مسابقات لیگ بیس‌بال باشگاه‌های کشور امسال با برنامه‌ریزی انجمن بیس‌بال فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان در 2 گروه به انجام رسید و تیم‌های مدعی قهرمانی بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برگزار کردند و سرانجام تیم قم به عنوان قهرمان گروه شمال راهی جمع چهار تیم برتر شد.

گروه اول این رقابت‌ها ملقب به گروه شمال بود که در آن تیم‌های بیس‌بال هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم، فولادشهر سمنان، هیئت خراسان رضوی و آذرخش تهران حضور دارند ضمن اینکه چهار تیم نیز در گروه دوم با یکدیگر به رقابت پرداختند و سرانجام قم قهرمانی این گروه را کسب کرد.

بر اساس برنامه‌ریزی انجمن بیس‌بال فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور، رقابت‌های دور رفت از بازی‌های گروه شمال فصل جدید لیگ بیس‌بال باشگاه‌های کشور که در آن تیم هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم نیز حضور داشت، به مدت چهار روز به انجام رسید و با قهرمانی تیم قم پایان یافت در حالی که تیم قم هر سه حریف خود را با اختلاف شکست داده و در پایان دور رفت صدرنشینی این گروه را به خود اختصاص داد.

با کسب روحیه مضاعف از قهرمانی نیم فصل نخست بازی‌های مرحله گروهی، بیس‌بالیست‌های قمی با ترکیبی از بهترین‌های حال حاضر این رشته ورزشی و کادر فنی بومی راهی بازی‌های دور برگشت از فصل جاری رقابت‌های لیگ بیس‌بال باشگاه‌های کشور شدند و در گروه شمال با عملکردی خیره‌کننده از سد تمام حریفان عبور کرد و عنوان قهرمانی گروه شمال و جواز صعود به نیمه نهایی را به دست آوردند.

دیدارهای دور برگشت گروه شمال لیگ بیس‌بال باشگاه‌های کشور به میزبانی انجمن بیس‌بال هیئت انجمن‌های ورزشی استان سمنان و در زمین چمن مصنوعی بوستان سیمرغ این شهر به انجام رسید و تیم هیئت قم همچون دور رفت بار دیگر عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

مسابقات رفت و برگشت مرحله گروهی از فصل جاری لیگ بیس‌بال باشگاه‌های کشور در گروه شمال در حالی با قهرمانی تیم هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم به پایان رسید که دیدارهای مرحله نیمه نهایی هم‌اکنون در اصفهان و با حضور نمایندگان قم، بوشهر، اصفهان و تهران در حال برگزاری است و چهارشنبه‌شب قهرمان این فصل را معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول