اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان:

مشکل قطعی برق اداره ورزش آبادان رفع شد

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: مشکل قطعی برق این اداره رفع شد.

مشکل قطعی برق اداره ورزش آبادان رفع شد

غلامرضا خنفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: مشکل بدهی برق اداره ورزش و جوانان آبادان چند وقتی موجب ایجاد مشکلاتی شده بود.

وی افزود: این مسئله موجب قطعی برق این اداره در مقاطعی شد که برای سالن‌های تمرین وزشی به ویژه در فصل تابستان مشکلات عدیده‌ای را ایجاد کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان ادامه داد: بر این اساس و برای رفع این مشکل جلسه‌ای را با حضور مسئولان اداره برق و معاون فرماندار آبادان برگزار و در خصوص رفع این مشکل چاره اندیشی شد.

خنفری تصریح‌ کرد: طبق قبوض صادره میزان بدهی اداره ورزش و جوانان آبادان مبلغ 60 میلیون تومان بوده که بخش عمده آن مربوط به سال‌های 89 و 90 است که هیچ پرداختی انجام نشده است.البته مدیر قبلی اداره ورزش و جوانان ادعا می‌کرد که این بدهی مربوط به 15 سال قبل است اما طبق استعلام انجام شده این بدهی‌ به دو سال پیش مربوط می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان خاطرنشان‌ کرد: در مجموع و با توافقی که در این جلسه انجام شده سه مکان که شامل ورزشگاه پنج مهر، سفره‌خانه و یک سالن ورزشی که در ذوالفقاری قرار دارد از اداره ورزش منفک و به پیمانکاران و بهره‌برداران آنها واگذار شد.

خنفری افزود: بدین ترتیب حدود 20 میلیون تومان از بدهی مذکور با این انفکاک انجام شده کاهش پیدا کرد.علاوه بر آن در طول مدت حضورم در اداره ورزش آبادان بیش از 22 میلیون از این بدهی‌ها نیز پرداخت شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان تصریح‌ کرد: بدین ترتیب مبلغی کمتر از 20 میلیون تومان دیگر از بدهی‌های اداره ورزش باقی مانده که مقرر شد، زمانی که اعتبارات لازم تزریق شد نسبت به پرداخت آنها اقدام شود.

خنفری اضافه‌ کرد: علاوه بر این مقرر شد تا اداره ورزش بدهی سال 92 خود را که در حدود یک میلیون تومان است پرداخت و اداره برق نیز بدون اطلاع قبلی به فرمانداری از قطع برق اداره ورزش و جوانان خودداری کند. خوشبختانه با تعامل اداره برق و پیگیری فرمانداری آبادان مشکل بدهی اداره ورزش و جوانان رفع شد و دیگر وزرشکاران نگران این مسئله نخواهند بود.

انتهای پیام/72008/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول