اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهر‌سازی نطنز خبر داد

سرویس‌دهی 3 اکیپ راهداری زمستانی به نطنزی‌ها

رئیس اداره راه و شهرسازی نطنز گفت: سه اکیپ راهداری در شهرستان نطنز آماده ارائه خدمات به مردم در فصل سرما و زمستان هستند.

سرویس‌دهی 3 اکیپ راهداری زمستانی به نطنزی‌ها

جواد نظر‌پور  امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نطنز اظهار کرد: اداره راه و شهر‌سازی نطنز آمادگی کامل برای مواجهه با هر‌گونه بارش و یخبندان احتمالی را دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به کوهستانی بودن شهرستان، هر ساله از 15 آبان ماه اکیپ‌های راهداری زمستانی در گردنه‌ها و محورهای برفگیر این شهرستان مستقر می‌شوند.

رئیس اداره راه و شهرسازی نطنز تصریح کرد: این اداره در قالب این طرح نسبت به شست‌و‌شوی علائم راهنمایی، درز‌گیری آسفالت جاده‌ها، تعمیرات مورد نیاز در روشنایی جاده‌های شهرستان  و تجهیز محورها اقدام می‌کند.

وی همچنین به آمادگی کامل راهداری شهرستان برای پوشش تمام محورهای مواصلاتی نطنز اشاره کرد و ادامه داد: راهداری نطنز با آماده‌سازی 24 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در خدمت هموطنان است.

نظر‌پور تاکید کرد: شارژ انبارهای نمک و شن با ظرفیت 900 تن و ساماندهی سه اکیپ راهداری زمستانی با 26 نیرو و  آمادگی لازم برای مواجهه با هرگونه بارش احتمالی و یخبندان سطح جاده‌ها از دیگر اقدامات اکیپ‌های زمستانی در این شهرستان است.

وی در ادامه از رانندگانی که قصد گذر از محورهای برفگیر نطنز را دارند، خواست با به همراه داشتن تجهیزات لازم در مواقع بارش با احتیاط کامل تردد کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرستان نطنز دارای 700 کیلومتر راه اصلی و فرعی بوده که  500 کیلومتر آن در زمستان درگیر بارش برف و باران است.

انتهای پیام/63025/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول