اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس خبر داد

دستگیری 23 اوباش در شیراز

فرمانده انتظامی فارس گفت: در راستای اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت عمومی که از 15 روز گذشته تاکنون به شدت ادامه دارد در چهار روز گذشته 23 نفر دستگیر و تحویل مقام‌های قضایی این استان شدند.

دستگیری  23 اوباش در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار سیروس سجادیان صبح امروز در حاشیه اجرای این طرح که از نخستین ساعت‌های بامداد امروز آغاز شده بود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح جمع‌آوری اراذل و اوباش در سه مرحله در محله‌های سنگ سیاه، سرتل حسین آباد، ترکان، سهل آباد، شیشه‌گری و دباغی اجرا و 22 منزل مشکوک از سوی ماموران نیروی انتظامی مورد بازرسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: از افراد دستگیر شده مقادیر قابل توجهی اشیای مسروقه شامل 55 موتورسیکلت و خودرو، 18 سلاح سرد، 120 کپسول هروئین، 250 سوت شیشه، 58 گرم تریاک، 50 پایپ استعمال مواد مخدر و 211 لیتر انواع مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: برخورد با خرده‌فروشان، منقل‌داران و نیز اجرای طرح امر به و معروف و نهی از منکر از سوی نیروهای جان‌برکف انتظامی با شدت در سطح استان فارس به ویژه سومین حرم اهل بیت (ع) ادامه دارد.

سردار سجادیان بیان داشت: اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت عمومی به لحاظ اهمیت به سه دسته درجه‌بندی شده است که استان فارس جرائم درجه یک نداشته اما درجه دو و سه شامل کسانی که در محله‌های خود عرض اندام کرده و مزاحمان که اکثر افراد کم‌سن ‌و سال هستند را شامل می‌شود.

وی اضافه کرد: به شهروندان توصیه می‌شود هنگام مشاهده هرگونه تخلف و یا بی‌نظمی و بی‌قانونی از سوی اراذل و اوباش، نیروی انتظامی را در جریان گذاشته تا در اسرع وقت با متخلفان و مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد قانونی شود.

انتهای پیام/2448/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول