اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون طرح‌ریزی شهری شورای شهر بابل:

رفتار رانندگان تاکسی حرفه‌ای و استاندارد شود

رئیس کمیسیون طرح‌ریزی شورای شهر بابل گفت: برای رواج فرهنگ عمومی در بین مردم، رفتار رانندگان تاکسی باید حرفه‌ای و استاندارد شود.

رفتار رانندگان تاکسی حرفه‌ای و استاندارد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، جعفر واثقی ظهر امروز در جلسه هیئت مدیره سازمان تاکسیرانی بابل، اظهار داشت: رانندگان تاکسی با توجه به نوع مأموریت از شریف‌ترین، زحمتکش‌ترین و امین‌ترین افرادی هستند که روزانه مسئولیت جابه‌جایی بیش از 200 هزار نفر از شهروندان بابلی را در محورهای مختلف به عهده دارند.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به معیشت  این قشر زحمتکش، افزود: با توجه به سختی شغل تاکسیرانان و پراسترس بودن، این شغل در زمره دشوارترین مشاغل شهری است که لزوم برنامه‌ریزی برای رفاه رانندگان تاکسی و خانواده آنها باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس کمیسیون طرح‌ریزی شورای شهر بابل بیان داشت: شأن و منزلت تاکسیرانان در جامعه باید به جایگاه اصلی خود برسد، این قشر زحمتکش که روزانه از صبح زود تا پاسی از شب برای خدمت به مردم در تلاش هستند باید مورد توجه و احترام قرار گیرند.

این مسئول با اشاره به اینکه باید رفتار رانندگان تاکسی حرفه‌ای و استاندارد شود، تصریح کرد: با کاهش دغدغه ‌های معیشتی و رفاهی تاکسیرانان و آموزش مستمر حرفه‌ای می‌توانیم به این مهم دست یابیم.

واثقی با بیان اینکه حل مشکل ترافیک مستلزم  همکاری همه اقشار جامعه و مسئولان است، عنوان کرد: چهار عنصر مهم در ترافیک شهری را باید با آسیب‌شناسی و مدیریت بین‌بخشی حل کنیم.

وی اذعان داشت: انتظامات ترافیک با محوریت راهنمایی و رانندگی، فرهنگ ترافیک با محوریت مردم و به ویژه تاکسیرانان و اتوبوسرانی، اصلاح طرح هندسی معابر، اجرا و تکمیل کنارگذرها و ساخت پارکینگ‌های طبقاتی با محوریت شهرداری از جمله عناصر حل معضل ترافیک در بابل هستند.

واثقی در پایان متذکر شد: مدیریت ترافیک با خروج واحدها و ادارات ترافیک‌زا از مرکز شهر به سایت‌های اداری و خدماتی حاشیه شهر با محوریت مدیریت ارشد شهرستان و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/86009/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول