اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه:

وحدت و همبستگی در تمامی عرصه‌های ایران اسلامی مشهود است

فرماندار قروه گفت: وحدت و تعامل و همبستگی بین عرصه‌های مختلف کشور مشهود و عامل پیش برنده اهداف انقلاب اسلامی است.

وحدت و همبستگی در تمامی عرصه‌های ایران اسلامی مشهود است

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محمدرسول شیخی‌زاده صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش با بیان اینکه دشمن، همیشه هراسناک وحدت، یکپارچگی و یکسویگی اهل حق است گفت: پراکندگی، آشفتگی و رویارویی، ملت‌ها با یکدیگر زمینه‌ساز هرز رفتن نیروها و بر باد دادن سرمایه‌هاست.

شیخی‌زاده هدایت و ولایت الهی را محور وحدت و همسویی اعلام و اظهار داشت: این وحدت و یکپارچگی جامعه چون محور و ولایت، همانند آتشفشانی، خیمه استکبار را در هم می‌کوبد.

وی با اشاره به اینکه ایران به عنوان ام‌القرای جهان اسلام توانست بزرگترین انقلاب مردمی دنیا را برپایه دین‌مداری رقم زند، افزود: انقلاب اسلامی، پدیده‌ای کم‌نظیر است که حاکمیت نظام سلطنت را در هم پیچید و به جایی رسید که رو در روی تمام باطل ایستاد.

فرماندار قروه گفت: هرگز این باور در ذهن قدرتمندان نمی‌جوشید که روزی این شعله، فراتر از مرزهای جغرافیایی خویش، حضور جهانی بیابد و بی‌تکیه بر ابزار مدرن تبلیغی تا ژرفای زندگی جهانیان نفوذ کند و در جای جای دنیا امید به اسلام پیروی از قرآن را رقم بزند و جریان حق‌طلبی را احیا کند.

شیخی‌زاده خاطرنشان کرد: حضور حماسی و همیشگی مردم در صحنه‌های مختلف ناشی از بصیرت و آگاهی است که در رهنمودهای مقام معظم رهبری مشهود است.

به گفته فرماندار قروه بی‌گمان، انقلابی که در بستر وحدت و همدلی گروه‌های مختلف جامعه به وقوع پیوست، نمی‌تواند پایداری و پویایی خود را در بستری جز این حفظ کند.

شیخی‌زاده بصیرت را مهم‌ترین اصل برای گذر از توطئه‌های دشمنان برشمرد و گفت: از رحلت رسول خدا (ص) تا حادثه غمبار کربلا، بیش از نیم قرن نگذشته بود که فرزندان تربیت شده در جامعه اسلامی، فرزند پیامبر اسلام را به قتل رساندند.

وی افزود:  نسلی که به قتل امام حسین علیه‌السلام برخاست، نه تنها به گسست عمیق با اندیشه‌ها و باورهای پدران خویش دچار شده بود بلکه به مبارزه و معارضه‌ای خونین با نماد این تفکرات و اندیشه‌ها دست زد، اینان نه تنها قرآن و اهل بیت را تنها گذاشتند بلکه با آنان جنگیدند.

وی در پایان یکی از مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی را رشد اخلاقی مردم به ویژه جوانان انقلابی عنوان کرد و افزود:  تاریخ انقلاب اسلامی سرشار از ایثارگری‌ها و رشادت‌های جوانانی است که در مکتب تربیتی امام خمینی (ره) رشد یافتند و به درجات بالای اخلاقی رسیدند.

انتهای پیام/79009/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول