اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به تکاپو افتادن مدیران شهری در پی سفر وزیر کشور به همدان

آقای وزیر! کاش هر ماه به همدان سفر کنید

تا پایان دولت یازدهم اگر هر ماه وزیر کشور به همدان سفر کند به اصطلاح کلان‌شهر همدان رشد خوبی خواهد کرد و شورای شهر و مدیران شهری برای خوشایند آقای وزیر وضعیت ظاهری همدان را ساماندهی می‌کنند.

آقای وزیر! کاش هر ماه به همدان سفر کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امروز عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور دولت یازدهم به همدان سفر می‌کند تا در مراسم تودیع و معارفه استانداران جدید و قدیم استان شرکت کند.

با مشخص شدن روز دقیق این مراسم، شهر همدان شور و حالی به خود گرفته و مدیران شهری و شورا به تکاپو افتادند تا برای آمدن مقام عالی وزارت کشور که ارتباط مستقیمی با شهرداری‌ها دارد کلان‌شهر همدان را به گونه‌ای دیگر جلوه بدهند.

در حالی شهر همدان در بسیاری از نقاط نیاز مبرم به آسفالت و حتی تسطیح دارد آخرین ساعات شب گذشته مسیر تردد وزیر کشور توسط مأموران زحمتکش شهرداری آسفالت می‌شد و میدان فرودگاه که نخستین مکانی است که هیئت همراه وزیر کشور از آن عبور خواهند کرد لایه آسفالت جدید به خود دید.

ارائه خدمات شهری برای شهروندان توسط شهرداری اتفاقی است که همدان با آن غریبه نیست و در چند سال اخیر سعی شده تا با امکانات موجود بهترین خدمات را همدانی‌ها شاهد باشند اما آیا نیاز است مسیر تردد آقای وزیر بهتر از جاهای دیگر شهر شود.

در نقاطی از شهر با توجه به شروع فصل بارندگی بلندمدت، نیاز به حجم بسیار پایینی از آسفالت دارد تا در این فصل و پایان زمستان مشکلات گل‌ و لای معابر برای شهروندان رفع شود اما دروازه ورودی شهر همدان از بقیه نقاط برای مدیران شهری اهمیت بیشتری دارد.

با این وضعیتی که در چند روز اخیر در همدان شاهد هستیم که مدیران شهری به تکاپوی بیشتر افتادند تا اندکی به شهر برسند تا چهره واقعی آن کمی در خور یدک کشیدن پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین بشود.

آمدن وزیر کشور در همدان خیلی خوب به نظر می‌رسد و حضور یکی از اعضای هیئت دولت باعث می‌شود تا وضعیت شهر بیشتر از قبل مرتب و منظم شده و خدمات شهری شهرداری‌های ستاد و مناطق چهارگانه در همدان سرعت بیشتری بگیرد.

پس؛ از امروز باید آرزو کنیم که هر ماه وزیر کشور به همدان سفر کند تا به برکت حضور وی این شهر رونق بیشتری بگیرد و خیابان‌ها، معابر و میادین اصلی شهر وضعیت بهتری پیدا کند و این تغییرات برای شهروند همدانی بیشتر شود.

خبرگزاری فارس در راستای رسالت خبری خود مباحثی را که به صورت شفاف و واضح مشاهد می‌کند به مدیران شهری و دولتی متذکر می‌شود تا انتقادات سازنده‌ای که همیشه از آن حرف به میان می‌آید، عملی شود.

اعضای چهارمین دوره شورای شهر همدان امیررضا یوسفیان را به عنوان شهردار کلان‌شهر همدان انتخاب کرده‌اند که امیدواریم او با سابقه خوبش در مدیریت شهری، بتوانند مسائلی که در چند سال اخیر در شهر همدان رها شده و توجه چندانی به آن نمی‌شود را با انتصاب مدیران شایسته رفع کند.

عدم دخالت اعضای شورای شهر در انتصابات شهردار در مناطق، سازمان‌های وابسته و معاونت‌های ستادی به طور حتم قدرت عمل بیشتری را در اختیار مرد اول کلان‌شهر همدان خواهد گذاشت.

گفتنی است امروز عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور دولت یازدهم به صورت هوایی وارد شهر همدان خواهد شد و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام دارالمؤمنین؛ در سالن شهدای استانداری همدان محمدناصر نیکبخت را به عنوان استاندار جدید همدان معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام/89020/ط40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول