اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

سجادی تخصص و شایستگی ممتازی را در مدیریت ورزش دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت:‌ سجادی از دو اصل تخصص و شایستگی در عرصه مدیریت ورزش و جوانان بهره‌مند است و می‌تواند در این حوزه موفق عمل کند.

سجادی تخصص و شایستگی ممتازی را در مدیریت ورزش دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج عصر امروز در جلسه معاونان اداره‌کل ورزش و جوانان در اردبیل، اظهار داشت: معرفی سجادی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی از سوی رئیس جمهور توجه و بها دادن به نیروهای علمی و با تجربه عرصه ورزش است.

وی ادامه داد: رئیس جمهوری به ورزش نگاه ویژه‌ای دارد و اراده دولت بر این است که در عرصه ورزش تدبیر و نگاه علمی حاکم باشد و انتخاب سجادی در همین راستاست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دولت و مجلس درصدد بهره‌گیری از متخصصان و حاکم کردن شایستگی در عرصه مدیریت کشور هستند، بنابراین دکتر سجادی با تکیه بر دو اصل تخصص و شایستگی می‌تواند نقطه مشترک دو قوه در اداره حوزه مهم ورزش و جوانان باشد.

سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی اضافه کرد: قطعاً حضور فردی که از خانواده ورزش محسوب شده و در میان اهالی ورزش از مقبولیت ویژه‌ای برخوردار است، می‌تواند همدلی و وحدت را در بین دست‌اندرکاران و ورزشکاران تحکیم بخشد؛ از همین رو انتظار می‌رود دکتر سجادی بتواند بسیاری از مشکلات و موانع پیش‌روی ورزش را مرتفع سازد.

وی بیان کرد: با حضور وی در رأس وزارت ورزش و جوانان برنامه‌های راهبردی و استراتژیک وزارت در بخش‌های همگانی، قهرمانی و زیرساخت‌ها به صورت علمی و منسجم پیش می‌رود و قطعاً با توجه به سابقه اجرایی وی تسریع در روند فعالیت‌های حوزه جوانان به خصوص در ستادهای ساماندهی استانی را شاهد خواهیم بود.

پازاج یادآور شد: سوابق اجرایی و تجربه وی در آموزش و پرورش موجب می‌شود با تیمی کارآمد پایه ریز برنامه‌های اصولی باشد تا حوزه‌های جوانان و ورزش ایران در آینده موفقیت‌های بیشتری را به چشم ببیند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: علاوه بر این، دکتر سجادی از چهره‌های انقلابی است و نمایندگان مجلس سوابق و موفقیت‌های وی را در رأی اعتماد خود مدنظر قرار می‌دهند.

قهرمان سابق کشتی فرنگی کشور با اعلام حمایت جامعه ورزش از این پیشنهاد، متذکر شد: رویدادهای بزرگ ورزشی همچون بازی‌های آسیایی و پیکارهای المپیک را در حالی پیش‌رو داریم که مشکلات مالی زیادی گریبانگیر ورزش کشور است و قطعاً نمایندگان ملت با آگاهی از این مشکلات و با تدبیر و البته در راستای منویات رهبر معظم و پیشبرد اهداف نظام با رأی بالایی به دکتر سجادی و برنامه‌های وی اعتماد می‌کنند.

انتهای پیام/62001/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول