اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر خبر داد

آغاز نصب تمثال شهدا در روستاهای استان بوشهر

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: نصب تمثال شهدا در روستاهای هقت شهرستان استان بوشهر آغاز شده است.

آغاز نصب تمثال شهدا در روستاهای استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شاپور رستمی امشب در نشست ساماندهی گلزار شهدای استان بوشهر، با اشاره به رشادت‌ها و دلاوری‌های شهدا، اظهار داشت: خدمت به خانواده‌های شهدا افتخار است و همه باید تلاش کنیم تا آنجایی که توان داریم برای ارائه خدمات بیشتر و مطلوب‌تر به خانواده‌های شهدا اهتمام ورزیم.

وی به تلاش‌های صورت گرفته برای ساماندهی گلزار شهدا اشاره کرد و افزود: در 209 گلزار شهدای استان بوشهر تعداد 2 هزار و 118 شهید والامقام وجود دارد که تاکنون 141 گلزار ساماندهی شده است.

معاون استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم تکریم شهدا و خانواده‌های آنها، اضافه کرد: شهدا حق بسیار زیادی بر گردن ما و این نظام و انقلاب دارند و باید تلاش کنیم تا خانواده‌های آنها در آسایش باشند چراکه آنان که این راه را انتخاب کردند بهترین‌ها بودند و ما باید بهترین خدمت را به آنان و خانواده آنان انجام دهیم.

رستمی از تصویب 44 میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های بنیاد شهید خبر داد و گفت: در نیمه اول امسال 5 میلیارد و 500 میلیون ریال آن تخصیص یافته است.

وی تصریح کرد: بنا به دستور استاندار بوشهر اعتبارات بنیاد شهید با وجود محدودیت اعتبارات باید کاملاً تخصیص داده شود و طرح‌ها و برنامه‌ها طبق برنامه زمان‌بندی ‌پیش رود.

معاون استاندار بوشهر از نصب تمثال شهدا در روستاها استان خبر داد و گفت: عملیات نصب تمثال 87 شهید در روستاهای هفت شهرستان استان بوشهر آغاز شده است.

انتهای پیام/66006/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول