اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زابل:

دانشجویان ایران پیشتاز عرصه‌های سیاسی و اقتصادی هستند

فرماندار زابل گفت: دانشجویان ایران پیشتاز عرصه‌های سیاسی و اقتصادی بوده و پیشرفت‌هایی که در چند سال اخیر در به دست آمده حاصل تلاش شبانه‌روزی محققان و دانشمندان کشور است.

دانشجویان ایران پیشتاز عرصه‌های سیاسی و اقتصادی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، هوشنگ ناظری ظهر امروز در همایش نقش دانشگاه‌ها در شکل گیری حماسه اقتصادی که در دانشگاه علمی کاربردی زابل برگزار شد اظهار داشت: دشمن از اوایل انقلاب اسلامی، ایران را مورد تحریم قرار داده و طی دو سال اخیر  این تحریم به اوج خود رسیده، در این شرایط ارتقا شاخصه‌های اقتصادی در بخش‌های مختلف مورد نیاز است.

فرماندار زابل خاطرنشان کرد: حماسه اقتصادی به معنای تحولی نسبت به گذشته در زمینه اقتصاد است.

این مسئول یادآور شد: کشور ایران برای دنیا حرف دارد و دشمن به همین دلیل است که خطر خود را احساس و با بهانه انرژی هسته‌ای و بمب هسته‌ای فشار تحریم‌ها را بیشتر کرده است.

وی ادامه داد: دشمن می‌داند در عرصه نظامی نمی‌تواند با ایران مقابله کند چرا که مردم ما ظلم ستیز هستند به همین خاطر در عرصه اقتصادی و فرهنگی فعالیت خود را به صورت جدی آغاز  کرده است.

ناظری با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یکی از راه‌های مقابله با این تحریم‌ها است تصریح کرد: مقام معظم رهبری تاکید زیادی بر اقتصاد مقاومتی دارند.

فرماندار ویژه زابل ادامه داد: در اقتصاد مقاومتی هر چه وابستگی بودجه کشور به نفت کم شود شاهد پیشرفت خواهیم بود.

این مسئول با بیان اینکه دانشجویان ایران پیشتاز عرصه‌های سیاسی و اقتصادی هستند متذکر شد: دانشجویان و فعالان امروز پیش قدم فعالیت‌های سیاسی و اقتصادی با رعایت تمام چارچوب هستند.

ناظری به پیشرفت‌های چند سال اخیر ایران اشاره کرد و اذعان داشت: پیشرفت‌های که در چند سال اخیر در کشور انجام شده حاصل تلاش شبانه‌روزی محققین و دانشمندان کشور است.

انتهای پیام/75004/ن30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول