اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری کرج:

رشد سرانه‌های ورزشی در کرج در دستور کار قرار گیرد

معاون ورزشی سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری کرج بر توسعه سرانه‌های ورزشی در کلانشهر کرج تأکید کرد.

رشد سرانه‌های ورزشی در کرج در دستور کار قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حمید حیدرخانی ظهر امروز در جریان بازدید از برخی سالن‌های ورزشی در کرج اظهار داشت: با توجه به افزایش نرخ جمعیت در کلانشهر کرج باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که تعداد سالن‌های ورزشی در کرج بتواند پاسخگوی نیاز شهروندان باشد.

وی ادامه داد: هر چه بیشتر بتوانیم سرانه‌های ورزشی در کرج را با توسعه همراه کنیم سلامت جامعه را بیش از پیش فراهم کرده و می‌توانیم نوجوانان و جوانان را از بسیاری از خطرات اجتماعی دور سازیم.

این مسئول تأکید کرد: باید وضعیت سالن‌های ورزشی در کرج مورد بررسی قرار گیرد و با توجه به کمبودها و نیازها تعداد سالن‌های ورزشی را افزایش دهیم.

حیدرخانی با تأکید بر اینکه ما در کرج استعدادهای فراوانی در زمینه توسعه ورزش داریم، افزود: با توسعه سالن‌های ورزشی می‌توانیم در پرورش استعدادها گام برداشته و به سمت قهرمان‌پروری گام برداریم.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری کرج اضافه کرد: یکی دیگر از اقداماتی که باید انجام شود، بهبود وضعیت کنونی سالن‌های ورزشی است.

وی توسعه امکانات، توسعه مکان‌های ورزشی و همچنین ایجاد سالن‌های ورزشی مختص بانوان را یکی از مهم‌ترین راهکارهایی دانست که می‌تواند ما را در تحقق اهداف مورد نظر یاری دهد.

این مسئول گفت: اکنون 23 مجموعه ورزشی شامل سالن چند منظوره ورزشی، زمین چمن طبیعی و مصنوعی، زورخانه و... در سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کنند که توسعه مراکز ورزشی از محل اعتبارات مصوب عمرانی در دستور کار است و بر اساس نیازسنجی‌ها صورت می‌پذیرد.

حیدرخانی رسیدگی و رفع دغدغه‌ها و مشکلات ورزشکاران را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مهم این سازمان عنوان کرد و اذعان داشت: یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی در کشورهای پیشرفته جهان میزان دسترسی شهروندان به مجموعه‌های ورزشی است لذا امیدواریم که با تدبیر و برنامه‌ریزی شورای چهارم شهر کرج شاهد رشد چشمگیر سرانه‌های ورزشی در سطح کلانشهر کرج باشیم.

انتهای پیام/2302/ن30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول