اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر

همایش بزرگ پیاده‌روی بانوان بسیجی در سنندج برگزار شد

به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر همایش بزرگ پیاده‌روی در سنندج برگزار شد.

همایش بزرگ پیاده‌روی بانوان بسیجی در سنندج برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر همایش بزرگ پیاده‌روی در سنندج برگزار شد.

در این همایش که پیش از ظهر امروز با حضور یک‌هزار نفر از بانوان بسیجی در شهر سنندج برگزار شد، شرکت‌کنندگان مسافت 2 کیلومتری را پیاده پیمودند.

این همایش در راستای ترویج فرهنگ ورزش پیاده‌روی در بین بانوان و مشارکت آنان در برنامه‌های ورزشی در هفته امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

فرمانده سپاه شهرستان سنندج در این همایش در جمع بانوان بسیجی با تبریک حلول ماه محرم‌الحرام به شخصیت حضرت فاطمه الزهرا(س) اشاره کرد و گفت: اگر حضرت فاطمه در کنار حضرت علی(ع) نبودند تمام تلاش امیرالمومنین در تحقق عدل و عدالت به نتیجه نمی‌رسید.

عبدالحسین یوسفی افزود: اگر روزی همه ظالمان دست به یکی کردند و امام حسین را در دشت کربلا به شهادت رساندند امروز همان خوی استکباری را در وجود آمریکا و اسرائیل می‌بینیم.

فرمانده سپاه شهرستان سنندج با اشاره به شیطنت‌های استکبار علیه مسلمانان، تصریح کرد: استکباری جهانی امروز از یک‌سو از طریق مسلمانان منحرف شده سلفیت و وهابیت مسلمانان را به جان هم انداخته و از سوی دیگر مسلمانان را با تجهیزات و اقدامات تروریستی به جان هم می‌اندازند.

وی به جایگاه زن و ارزش زنان در نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: زنان باید با الگوگیری از حضرت زینب(س) ایشان را به عنوان سرمشق زندگی خود قرار دهند.

وی افزود: در کشور عربستان که خود را مهد اسلام می‌داند به زنان اجازه حضور در صحنه‌های سیاسی و رای دادن و حتی رانندگی کردن داده نمی‌شود اما در کشورمان با تاسی از آموزه‌های دینی و احترام به جایگاه زن حضور آنان در تمامی صحنه‌ها وجود داشته و دارد.

فرمانده سپاه شهرستان سنندج بیان کرد: بانوان بسیجی وظایف مهمی در مقابل تهاجمات فرهنگی و جنگ نرم دشمنان دارند و باید با حفظ حجاب و عفاف خود را در قبال ترفند دشمنان محفوظ نگه دارند.

یوسفی یکی از وظایف مهم گردان‌های الزهرا در ماموریت‌های بسیج را دفاع از کیان اسلامی دانست و اظهار کرد: لازمه این کار این است که گردان‌های عاشورا و الزهرا در راستای حفظ و ارتقاء آمادگی و ارتباط چهره به چهره گردان‌های الزهرا با فرماندهان حضور داشته باشند.

در پایان این مراسم هدایایی به شرکت‌کنندگان داده شد.

انتهای پیام/79005/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول