اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر کرج خبر داد

احداث پل یا زیرگذر در منطقه 11 کرج

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: به منظور دسترسی ساکنان منطقه 11 کرج به اتوبان تهران ـ کرج طرح احداث پل یا زیرگذر در این منطقه در دستور کار قرار گرفت.

احداث پل یا زیرگذر در منطقه 11 کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حمیدرضا ابوالحسنی ظهر امروز در جریان بازدید از منطقه 11 کرج اظهار کرد: این منطقه دارای مشکلات بسیاری بوده و یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم در این منطقه تسهیل تردد آنان به اتوبان تهران ـ کرج است.

وی افزود: رفع مشکلات مردم و تأمین مطالبات آنان باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد و ارائه خدمات به مردم به طور یکسان در تمام مناطق باشد.

ابوالحسنی اظهار کرد: مردم در این منطقه با ترافیک‌های بسیار سنگین، ‌کمبود فضاهای فرهنگی و ورزشی و ... مواجه هستند که لازم است تدابیر اساسی برای رفع این مشکلات از سوی مسئولان در نظر گرفته شود.

وی افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که مردم با کمترین مشکلات مواجه شوند.

این مسئول با تأکید بر این‌که مشکلات ترافیک در این منطقه مردم را روزانه با معضلات بسیاری مواجه می‌کند، گفت: باید با راهکارهای کارشناسی شده و به‌کارگیری شیوه‌های مختلف، مقابله با ترافیک را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های خود قرار دهیم.

ابوالحسنی اضافه کرد: شهروندان برای تردد از این مناطق به سمت اتوبان، ملزم به طی مسیری طولانی و پرترافیک هستند که اگر این وضعیت در حال حاضر به خوبی مدیریت و اصلاح نشود، در آینده با مشکلات شدید ترافیکی مواجه خواهیم بود.

این عضو شورای شهر کرج با تأکید بر این‌که برای دسترسی آسان مردم این منطقه به اتوبان تمهیدات اساسی اندیشیده شده است، ادامه داد: کلیات طرح ایجاد دسترسی هم‌اکنون در شورا مورد موافقت قرار گرفته و مصوب شده است.

این مسئول با بیان این‌که اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح نیز اختصاص داده شده است، خاطرنشان کرد: اجرای مراحل فوق تا پیش از پایان سال جاری به اتمام رسیده و کلنگ احداث این پل یا زیرگذر تا قبل از سال 93 به زمین زده می‌شود.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول