اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرج:

تقویت شعر آیینی در استان البرز نیازمند توجه مسئولان است

امام جمعه کرج گفت: تقویت شعر آیینی در استان البرز نیازمند توجه مسئولان است.

تقویت شعر آیینی در استان البرز نیازمند توجه مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی حسینی همدانی ظهر امروز در نشست بررسی شعر آیینی استان البرز اظهار کرد: تقویت شعر آیینی یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید بیش از گذشته به آن توجه ویژه و اساسی شود.

وی با اشاره به این‌که استان البرز دارای شعرای بسیاری در این زمینه است، افزود: امروز مخاطبان شعر آیینی زیاد شده‌اند لذا باید دقت بیشتری در سرودن این اشعار شود و سعی کنیم که شعر آیینی در کل کشور روند رو به رشدی را طی کند.

امام جمعه کرج با بیان این‌که قبل از انقلاب محدودیت‌های فراوانی برای شاعران در سرایش شعر وجود داشت، ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی فضا در این زمینه بسیار تغییر کرده است.

حسینی همدانی بر اهمیت تقویت شعر آیینی تأکید کرد و گفت: زبان هنر یکی از مؤثرترین و تأثیرگذارترین مقوله‌ها است لذا از آن جایی که شعر همیشه زبان لطیف و گویایی دارد، ترویج بسیاری از فرهنگ‌های دینی و مذهبی می‌تواند در قالب شعر تأثیرگذارتر باشد.

رئیس حوزه هنری استان البرز نیز طی سخنانی بر اهتمام ویژه مسئولان بر شعر آیینی در این استان تأکید کرد و گفت: باید تلاش شود تا جایگاه شعر آیینی در استان البرز ویژه‌تر شود.

عبدالحمید قره‌داغی افزود: استعدادهای فراوانی در زمینه سرودن شعر آیینی در استان البرز وجود دارد و با کمی توجه می‌توانیم برای پرورش این شاعران گام برداریم.

در ادامه این نشست شاعران به بیان مشکلات خود در این زمینه پرداختند.

انتهای پیام/2302/ز20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول