اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بانوان فولاد ماهان مدال‌های طلا رقابت‌های جهانی ووشو را کسب کردند

مریم هاشمی، الهه و شهربانو منصوریان ووشوکاران باشگاه فولاد ماهان با شکست مقتدرانه حریفان خویش مدال طلای رقابت‌های قهرمانی جهان را به دست آوردند.

بانوان فولاد ماهان مدال‌های طلا رقابت‌های جهانی ووشو را کسب کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل سایت باشگاه فولاد ماهان سپاهان؛ رقابت‌های قهرمانی ووشو بانوان جهان در کوالالامپور مالزی با کسب 3 مدال طلای این مسابقات توسط بانوان ورزشکار فولاد ماهان در بخش ساندا همراه بود.

در حالی که 5 نفر از کاروان 6 نفره تیم ملی ووشو به مالزی را ورزشکاران فولاد ماهان تشکیل می‌دهند، الهه منصوریان در وزن 52 کیلوگرم موفق شد در دو راند بر حریفی از کره جنوبی غلبه کرده و به عنوان نخست مسابقات جهانی مالزی دست یابد.

وی در حالی به این موفقیت رسید که در راند نخست با مصدومیت شدیدی مواجه شده بود؛ اما به مسابقه ادامه داد تا این عنوان را به نام ایران بزند.

منصوریان در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 2 بر صفر حریفی از فیلیپین را از پیش رو برداشته بود.

ملی پوش 52 کیلوی ایران در مرحله یک چهارم نهایی با حریف بلژیکی دیدار داشت که توانسته بود وی را ناک اوت کند.

مریم هاشمی توانست در فینال وزن 65 کیلوی مسابقات جهانی با نتیجه دو بر صفر بر حریف فرانسوی غلبه کرده و گردن آویز طلا را به دست آورد. وی برای رسیدن به این عنوان، در مرحله نیمه نهایی با حریفی از ترکیه روبه‌رو شد که حریف در این مسابقه حضور نیافت، هاشمی در دور یک چهارم نهایی 65 کیلو با قرعه استراحت مواجه شده بود.

شهربانو منصوریان موفق شد حریف کانادایی را ناک اوت کرده و با اقتدار به عنوان نخست وزن 75 کیلوی مسابقات جهانی برسد، وی حریف را در راند اول شکست داد و به این موفقیت رسید.

منصوریان توانسته بود در مرحله نیمه نهایی حریف قدرتمندش از ویتنام، را شکست دهد.

وی در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جهانی به قرعه استراحت مواجه شده بود.

بر این اساس، تیم ساندای بانوان با 3 مدال طلا به کار خود پایان داد تا با دستی پر به کشور بازگردد، هدایت این تیم را خانم پانگ بر عهده داشت.

شایان ذکر است الهه منصوریان، شهربانو منصوریان و مریم هاشمی در بخش ساندا و سمیه میرزایی و هانیه رجبی در بخش تالو از بانوان ووشوکار فولاد ماهان در ترکیب 6 نفره تیم ملی در مالزی حضور داشتند.

انتهای پیام/63006/ح/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول