اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اردبیل:

مردم نگران سوخت زمستانی نباشند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: مردم نباید هیچ نگرانی در زمینه تامین سوخت زمستانی داشته باشند چرا که اقدامات لازم در این زمینه اندیشیده‌ شده است.

مردم نگران سوخت زمستانی نباشند

محمود آقامحمدیان امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در کنار تامین سوخت زمستانی شهروندان به ویژه در مناطق روستایی و فاقد گاز مشکلی برای تامین سوخت دوم مراکز حساس استان اردبیل نیز وجود ندارد.

این مسئول در مورد میزان آمادگی شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی اردبیل برای سوخت زمستانی یادآور شد: پیش‌بینی‌های لازم برای تامین سوخت دوم مورد نیاز مردم نیز انجام شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل تصریح کرد: سوخت جایگزین برای مراکز حساس و مهم استان پیش‌بینی شده و ما حتی نیاز مراکز عمده خدماتی، نانوایی‌ها، ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌های دولتی و دانشگاهی را به دقت احصا کردیم تا مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

آقا‌محمدیان از ذخیره‌سازی مناسب نفت سفید و نفت گاز خبر داد و افزود: به میزان کافی این مواد سوختی تامین شده است و اگر ارگانی نیازمندی خود را به فرمانداری‌ها اعلام کند ما آمادگی داریم به همان میزان تعیین شده نیاز ارگان‌ها را با هماهنگی فرمانداری‌ها تهیه و تامین کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر صرفه‌جویی در مصرف مواد سوختی خاطرنشان کرد: شرکت نفت برای تامین سوخت دوم مردم آمادگی مناسب دارد و مردم از بابت تهیه سوخت دوم در زمستان نگرانی نداشته باشند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل با اشاره به مصرف مواد سوختی در نیمه اول امسال گفت: مصرف نفت سفید در نیمه اول امسال با 27 درصد کاهش به رقم 28 میلیون و 797 هزار لیتر رسید که پیش‌بینی می‌کنیم در زمستان و نیمه دوم سال این مصرف از مرز 30 میلیون بگذرد.

آقامحمدیان ادامه داد: مصرف نفت گاز نیز در همین مدت به 160 میلیون و 999 هزار لیتر رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد کاهش را شاهد بودیم.

این مسئول یادآور شد: کاهش نفت کوره در منطقه اردبیل با توجه به مصرف 8 میلیون و 114 هزار لیتر در سال جاری نسبت به مصرف 12 میلیون و 46 هزار لیتر در سال 91 معادل 32 درصد کاهش داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل مصرف گاز مایع را در سطح استان اردبیل 12 هزار و 92 تن اعلام کرد و ابراز داشت: این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال 91 کاهش هشت درصدی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/62004/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول