اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی:

دستگیری سارقی که عامل 23 فقره سرقت خودرو بود

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری سارق حرفه‌ای در ارومیه که عامل 23 فقره سرقت خودرو بوده است، خبر داد.

دستگیری سارقی که عامل 23 فقره سرقت خودرو بود

سرهنگ رسول‌ النقی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اعتیاد بلای خانمان‌سوزی است که ریشه بسیاری از بزهکاری‌ها و جرائم می‌شود که در این میان نادیده گرفتن موارد ایمنی توسط برخی از شهروندان نیز زمینه را برای بروز چنین جرائمی هموار می‌کند.

وی به افزایش سرقت خودروهای مدل پایین پراید در ماه‌های اخیر در ارومیه اشاره کرد و گفت: سارقان پس از سرقت لوازم و قطعات جانبی خودروهای سرقت شده، آنها را در نقاط مختلف شهر رها می‌کنند که این موضوع در هفته‌های گذشته در دستور کار مأموران تیم مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ارومیه قرار گرفت.

النقی‌پور تصریح کرد: با توجه به محل‌های وقوع سرقت و کشف خودروهای سرقت شده در آن مناطق، کارآگاهان پلیس آگاهی استان با حساسیت کامل موضوع را مورد پیگیری قرار دادند و پس از گشت‌های مستمر شبانه‌روزی، یکی از سارقان سابقه‌دار سرقت خودرو دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه هنگام دستگیری متهم، فرد به همراه یک دستگاه خودروی پراید به سرقت برده شناسایی شد، تصریح کرد: سارق پس از دستگیری به 23 فقره سرقت خودروی پراید اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان غربی همچنین از دستگیری یک نفر مالخر در این رابطه خبر داد و افزود: بازرسی محل فعالیت این سارق و مالخر دستگیر شده، منجر به کشف اموال مسروقه متعددی از سوی دو متهم دستگیر شده گردید.

وی بر لزوم توجه به آسیب‌های متعدد مواد مخدر در جامعه اشاره کرد و گفت: سارق دستگیر شده به دلیل اعتیاد به مواد مخدر، نیاز مالی برای تأمین مواد مخدر را عامل اصلی سرقت خود عنوان کرده است.

النقی‌پور در ادامه بر لزوم توجه شهروندان بر هشدارهای پلیسی نیز تأکید و تصریح کرد: همشهریان با تجهیز خودروهای خود به امکانات ضد سرقت و رعایت سایر موارد ایمنی، می‌توانند زمینه بروز چنین جرائم را کاهش داده و متضرر نشوند.

انتهای پیام/61006/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول