اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان:

هنوز واگن‌های قطار شهری اصفهان بار‌گیری نشده است

رئیس کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر هنوز واگن‌های قطار شهری اصفهان از کشور چین بار‌گیری نشده است.

هنوز واگن‌های قطار شهری اصفهان بار‌گیری نشده است

ابوالفضل قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اهمیت راه‌اندازی پروژه مترو اظهار کرد: راه‌اندازی قطار شهری راهکاری برای توسعه حمل و نقل عمومی در سطح شهر است و امیدواریم این پروژه هر چه سریع‌تر در اصفهان راه‌اندازی شود.

وی در  پاسخ به این سؤال که آیا واگن‌های قطار شهری به اصفهان وارد شده است یا خیر، اضافه کرد: خیر، در حال حاضر هنوز واگن‌های قطار شهری اصفهان از کشور چین بار‌گیری و به کشور وارد نشده است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر تنها واگن‌های قطار شهری برای شهر‌های تبریز و مشهد بار‌گیری شده است، تصریح کرد: اما واگن‌های قطار شهری اصفهان در حال آزمایش شدن است و پس از انجام آزمایش از کشور چین وارد کشور و اصفهان می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه نوع واگن‌های قطار شهری اصفهان با واگن‌های قطار شهری تبریز و شیراز متفاوت است، ادامه داد: تفاوت‌هایی در زمینه نوع برق‌گیری قطار‌ها، سوزن موجود در این قطار‌ها و قوس مربوط به ریل‌های قطار شهری اصفهان وجود دارد.

قربانی با اشاره به اینکه در حال حاضر مشکلات موجود در راستای بهره‌برداری از پروژه قطار شهری اصفهان در حال رفع شدن است، تاکید کرد: امیدواریم با رفع این مشکلات، این پروژه هر چه سریع‌تر راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/63004/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول