اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اورژانس 115 بابل:

تصادف در بابل 13 مصدوم برجای گذاشت

رئیس اورژانس 115 بابل گفت: تصادف در بابل 13 مصدوم بر جای گذاشت.

تصادف در بابل 13 مصدوم برجای گذاشت

مهدی محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: در تماس مردمی با اورژانس 115 بابل مبنی بر تصادف همزمان در جاده بابل به آمل و لاین مخالفش بریدگی هلال‌کلا برخورد ال 90 و پژو 405 و لاین دیگرش تریلر 18 چرخ با پژو 405 بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس 115 بابل تکنسین‌های پایگاه امین‌آباد، دانشگاه، قراخیل و رضی‌کلا را  به محل حادثه اعزام کردند.

وی با اشاره به اینکه این حادثه 9 مصدوم برجای گذاشت، افزود: پنج مصدوم این حادثه که پنج زن و یک مرد 28 ساله بودند توسط تکنسین‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی، پس از اقدامات اولیه پزشکی به بیمارستان شهید بهشتی بابل و سه مصدوم دیگر توسط نیروهای دیگر، به بیمارستان منتقل شدند.

محمدیان بیان داشت: مصدومان این حادثه از ناحیه سر، صورت، کمر و گردن به شدت مجروح شدند.

رئیس اورژانس 115 بابل همچنین از وقوع تصادف دیگری در همین محور خبر داد و گفت: برخورد پراید و سمند در همین مکان سبب مصدومیت مرد 57 ساله از ناحیه سر، دست و صورت شد که توسط تکنسین‌های پایگاه امین‌آباد پس از اقدامات اولیه پزشکی به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شد.

محمدیان خاطرنشان کرد: در همین ساعت 800 متر جلوتر از بریدگی امین‌آباد تصادف دیگری بین پژو و نیسان رخ داد که بلافاصله تکنسین‌های پایگاه دانشگاه و رضی‌کلا به محل حادثه اعزام و سه مصدوم این حادثه را که از ناحیه سر، کمر، صورت و دست به شدت دچار آسیب شدند را پس از اقدامات اولیه پزشکی به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.

انتهای پیام/86009/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول