اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر کشور:

سازمان جوانان هلال‌احمر یک‌میلیون و 900 هزار نفر عضو دارد

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر هم‌اکنون بیش از یک‌میلیون و 900 هزار نفر عضو دارد.

سازمان جوانان هلال‌احمر یک‌میلیون و 900 هزار نفر عضو دارد

وحید قبادی‌دانا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر یکی از سه سازمان اصلی جمعیت هلال‌احمر و دروازه ورودی اعضای این سازمان است.

وی تاکید کرد: اعضای سازمان و داوطلبان واحد امداد و نجات ابتدا وارد سازمان جوانان شده و آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند و پس از 29 سالگی در سایر فعالیت‌ها حضور پیدا می‌کنند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران مداخلات اجتماعی برای آسیب‌دیدگان در حوادث، فعالیت‌های امدادی و حمایت روحی و روانی از افراد آسیب‌دیده را از جمله فعالیت‌های سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این سازمان جذب، سازماندهی، آموزش و نگه‌داشت اعضا انجام می‌گیرد و برنامه‌های آموزشی، ورزشی و... برای آنان انجام می‌شود و هم‌اکنون بیش از یک‌میلیون و 900 هزار نفر عضو دارد.

این مسئول سن عضویت در این سازمان را از پنج تا 29 سالگی اعلام کرد و ابراز داشت: افراد برای عضویت در سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر هیچ محدودیتی ندارند.

وی با بیان اینکه اعضا در کانون‌ها سازماندهی می‌شوند، بیان داشت: اعضا در قبال خدماتی که ارائه می‌دهند، هیچ چشم‌داشتی ندارند و در مسائل سیاسی دخالتی نمی‌کنند. 

*اردوگاه امید کرمانشاه به‌عنوان دومین اردوگاه کشوری هلال‌احمر در دهه فجر افتتاح می‌شود

قبادی‌دانا در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: اسفند ماه سال 91، کلنگ‌زنی اردوگاه فرهنگی، ورزشی و امدادی امید کرمانشاه به‌عنوان دومین اردوگاه کشوری سازمان هلال‌احمر به‌ زمین زده شد.

این مسئول با اشاره به اینکه فاز نخست این اردوگاه آماده بهره‌برداری است، گفت: این اردوگاه در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

به گفته رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران، جوانان استان کرمانشاه با کمترین محدودیت می‌توانند از امکانات استفاده کنند.

قبادی‌دانا وضعیت هلال‌احمر کرمانشاه را منظم، فعال و آماده توصیف کرد و افزود: جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه با مدیریتی توانمند آماده خدمت‌رسانی در شرایط سخت به مردم است.

وی با اشاره به اینکه سازماندهی، امکانات، مدیریت، آموزش و نیروی انسانی جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه بسیار رضایت‌بخش است، گفت: برگزاری موفق کارگاه تخصصی آواربرداری و مانور امدادی در کرمانشاه نشان‌دهنده آمادگی جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه است.

انتهای پیام/2700/ت40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول