اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آب و فاضلاب نوشهر و چالوس:

مشکل تامین آب شرب کلاردشت برطرف می‌شود

مدیر آب و فاضلاب نوشهر و چالوس گفت: در صورت تکمیل طرح‌های در دست اجرا 300 لیتر در ثانیه به تامین آب شرب کلاردشت افزوده و مشکل تامین آب شرب حل می‌شود.

مشکل تامین آب شرب کلاردشت برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران مجید عبداللهی با بیان اینکه با توجه به مسافرپذیر بودن کلاردشت با بهره‌برداری از این پروژه‌ها مشکل کمبود آب این شهر برطرف شود.

وی افزود: اجرای پروژه‌های آبرسانی کلاردشت نیازمند اعتبارات برای اتمام طرح‌های نیمه کاره است.

این مسئول با اشاره به اینکه اصلاح‌ و زون‌بندی شبکه حسن کیف به طول 2 هزار متر با هدف کاهش هدررفت آب و استانداردسازی انشعابات و دسترسی آسان به شبکه توزیع در مواقع ضروری تکمیل شده است، گفت: برای اجرای این طرح 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار صرف شد.

‌مدیر آب و فاضلاب نوشهر و چالوس از احداث مخزن یک هزار و 500 متر مکعبی در منطقه لاهو با هدف تامین ذخیره مطمئن و اجرای زون‌بندی و فشار مناسب درمواقع پیک مصرف در کلاردشت خبر داد و تصریح کرد: درحال حاضر احداث جاده دسترسی و خاک‌برداری و لوله‌های ورودی و خروجی مخزن به اتمام رسید و برای اجرای آن 11 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

عبداللهی با تاکید بر اینکه احداث مخزن دو هزار مترمکعبی، خط انتقال و شبکه توزیع در منطقه رودبارک شهر کلاردشت دردست اقدام است، گفت: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز در سال آینده عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی افزود: برای اجرای این طرح 22 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مدیر آب و فاضلاب نوشهر و چالوس با اشاره به اینکه طراحی احداث دهانه آبگیر با هدف جمع‌آوری آب به میزان 300 لیتر در ثانیه و احداث تصفیه‌خانه آب برای مقابله با بحران کمبود آب در کلاردشت در حال انجام است، افزود: برای اجرای این طرح 45 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که با اجرای طرح‌های در دست اجرا برای افق طرح 12 هزار خانوار شهر کلاردشت از نعمت آب شرب بهره‌مند می‌شوند.

عبداللهی از آغاز به کار پروژه تامین آب هچیرود با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 700 میلیون ریال خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح افزایش ظرفیت تامین و بهسازی منصوبات برای تامین آب سالم و بهداشتی و انتقال آب از چشمه به شبکه توزیع جهت مقابله با کمبود آب اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: با اجرای این طرح 8 هزار و 500 نفر تحت پوشش خدمات این طرح قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/2296/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول