اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفای همدان:

صرفه‌جویی مشترکان آبفا یاری‌گر خدمات‌رسانی این شرکت است

مدیرعامل آب و فاضلاب همدان گفت: امیدواریم نزولات جوی در 6 ماهه دوم سال بتواند بحران و کمبود آب استان را جبران کرده و آبفا را در خدمات‌رسانی هرچه بهتر یاری رساند.

صرفه‌جویی مشترکان آبفا یاری‌گر خدمات‌رسانی این شرکت است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، پیش از ظهر امروز جشن بزرگ دانش‌آموختگان شرکت آبفای استان همدان برگزار شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب همدان در این آئین ضمن تبریک سالروز 13 آبان به تمام دانش‌آموختگان با اشاره به اینکه آبفای همدان سالیانه 94 میلیون متر مکعب آب تولید می‌کند، اظهار کرد: با وجود اینکه همدان آخرین استان به لحاظ بارندگی در کشور بوده و با کاهش 44 درصدی بارندگی شرایط بسیار سختی را در تابستان پشت سر گذاشتیم.

مرتضی‌ عزالدین تصریح کرد: با تمام سختی‌ها، با پشتکار یکایک معاونان، مدیران و کارکنان زحمتکش در جای جای این استان توانستیم تابستان را بدون تنش و هر گونه قطعی آب سپری کنیم.

وی از صبر و تحمل خانواده‌ها به لحاظ سپری شدن تابستانی بدون مشکل تقدیر و تشکر کرد و گفت: مدیریت بی‌آبی استان، نتیجه زحمات همه مدیران ارشد استان و مدیران آبفا بود که مشترکان نیز با صرفه‌جویی در این امر سهیم بودند.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان همدان خاطرنشان کرد: با وجود بارندگی‌هایی که در فصل پائیز شاهد آن هستیم اما همچنان صرفه‌جویی از سوی مردم باید صورت گیرد.

وی افزود: امیدواریم نزولات جوی در 6 ماهه دوم سال بتواند بحران و کمبود آب استان را جبران کرده و آبفا را در خدمات‌رسانی هرچه بهتر یاری رساند.

انتهای پیام/89003/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول