اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پتروشیمی جم خبر داد

فروش 2400 میلیارد تومانی محصولات پتروشیمی جم در نیمه نخست سال جاری

مدیرعامل پتروشیمی جم از فروش دو هزار و 400 میلیارد تومانی محصولات این پتروشیمی در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

فروش 2400 میلیارد تومانی محصولات پتروشیمی جم در نیمه نخست سال جاری

سپهدار انصاری نیک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: تلاش برای ارتقای سطح کمی و کیفی تولیدات این مجموعه پتروشیمی از اولویت‌های پتروشیمی جم است.

وی افزود: در سال جاری با تلاش همه مسئولان و کارکنان پتروشیمی جم به موفقیت‌های بسیار خوبی رسیده‌ایم.

مدیرعامل پتروشیمی جم از فروش دو هزار و 400 میلیارد تومانی محصولات این پتروشیمی در نیمه نخست سال جاری خبر داد و خاطر نشان کرد: کل فروش ریالی شش ماهه اول سال جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته صد در صد افزایش داشته و همچنین میزان صادرات شش ماهه اول سال جاری، 60 درصد نسبت به زمان مشابه سال قبل یعنی معادل 145 میلیون دلار افزایش داشتیم.

انصاری نیک تصریح کرد: توزیع وزنی فروش صادراتی و داخلی به ترتیب 30 و 70 درصد بوده است که از 70 در صد فروش داخلی هشت درصد در بورس کالا و 92 درصد به صورت بین مجتمعی به فروش رسیده و نکته قابل تأمل آن است که به لحاظ ریالی 50 درصد ارزش کل فروش محصولات، مربوط به فروش صادراتی بوده است.

وی اضافه کرد: از مجموع حدود 290 هزار تن پلی اتیلن تولیدی در شش ماهه اول سال جاری، بالغ بر 197 هزار تن آن صادر شد که معادل 7.7 درصد از کل محصولات پلیمری است.

این مسئول گفت: سود شرکت در 6 ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال 91 حدود 590 میلیارد تومان افزایش داشته که معادل 400 درصد افزایش را نشان می‌دهد و 98 درصد برنامه پیش‌بینی شده را پوشش داده است.

انصاری‌نیک بیان کرد: همچنین تراز حساب‌های دریافتی و پرداختی شرکت نشان می‌دهد در کل میزان طلب شرکت نسبت به بدهی جاری شرکت 26 درصد بالاتر است.

وی ضمن تشکر از هیئت مدیره و سایر مدیران و کارکنان پتروشیمی جم ابراز امیدواری کرد با تلاش‌های بیش از پیش همکاران بتوانیم پتروشیمی جم را در مسیر رشد و بالندگی و رضایتمندی سهامداران و سایر ذینفعان قرار دهیم.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول