اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد واحد خمینی‎شهر خبر داد

کسب مقام نخست مسابقه کشوری «موشک آبی هدف‎زن» توسط دانشگاه آزاد خمینی‎شهر

رئیس دانشگاه آزاد واحد خمینی‎شهر از کسب مقام نخست مسابقه کشوری «موشک آبی هدف‎زن» توسط این واحد دانشگاهی خبر داد.

کسب مقام نخست مسابقه کشوری «موشک آبی هدف‎زن» توسط دانشگاه آزاد خمینی‎شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهران مجلسی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح دستاوردهای علمی و پژوهشی در دانشگاه آزاد خمینی‎شهر، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‎شهر با حضور اساتید برجسته علمی در رشته‎های فنی و مهندسی سومین دانشگاه بزرگ در استان اصفهان به شمار می‎آید و دانشجویان و اساتید در مجامع مختلف علمی در سطوح ملی و بین‎المللی به دستاوردهای بزرگ علمی و تحقیقاتی نائل آمده‎اند.

وی با اشاره به رویکرد دانشگاه در حمایت از نخبگان و مبتکران در تولید علم و علوم جدید و نیاز مبرم جامعه به فنون و امکانات نوین، افزود: گروه‌های مختلف علمی و تحقیقاتی در دانشگاه تشکیل شده که مایه عزت و سربلندی دانشگاه شده‎اند .

رئیس دانشگاه آزاد واحد خمینی‎شهر تصریح کرد: دانشجویان رشته‎های فنی و مهندسی در مسابقات دانشگاه صنعتی اصفهان شرکت کردند و توانستند مقام نخست مسابقه کشوری موشک آبی هدف‎زن را به خود اختصاص بدهند .

وی ادامه داد: یکی از دانشجویان از رشته مهندسی عمران و یکی از دانشجویان از رشته  مهندسی مکانیک بودند که با حضور فعال خود در مسابقات موشک آبی هدف‎زن در بین 18 تیم به مقام نخست نائل شدند و این در حالی است که دانشگاه‎های دولتی و صاحب نام نیز حضور فعال داشتند و تیم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با اقتدار به رتبه برتر دست یافت .

گفتنی است، دانشجویان مخترع و نوآور دانشگاه در تدارک حضور خود در مسابقات موتور‌های برقی هستند که در ماه آینده به صورت کشوری برگزار می‎شود.

انتهای پیام/63012/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول