اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چایپاره تاکید کرد

رفع مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی واحد چایپاره

فرماندار چایپاره از رفع مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی واحد چایپاره خبر داد.

رفع مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی واحد چایپاره

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه جلیل غفاری صبح امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی واحد چایپاره که در محل فرمانداری ترتیب یافته بود، بر لزوم حل سریع مشکل تامین زمین برای دانشگاه آزاد شهرستان چایپاره تاکید کرد و اظهار داشت: پس از گذشت هشت سال از راه‌اندازی دانشگاه آزاد در این شهرستان، هنوز مشکل زمین این دانشگاه حل نشده و دانشگاه آزاد اسلامی واحد چایپاره در یک محیط استیجاری نامناسب اداره می‌شود و این امر غیرقابل قبول است.

وی از اعضای هیئت امنا و مسئولان این دانشگاه خواست هر چه سریع‌تر نسبت به حل این مشکل اقدام کنند، تصریح کرد: مشکلات موجود در این زمینه باید رفع شود.

غفاری از ظرفیت قوی و موقعیت خاص این شهرستان و مرکزیت آن در شمال استان، به عنوان ظرفیتی برای توسعه و ارتقای این دانشگاه نام برد و از  مسئولان دانشگاه خواست از توان افراد خیر و دوستداران علم و فرهنگ شهرستان برای تامین زمین و احداث ساختمان‌های مناسب استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد فضای مناسب برای تحصیل دانشجویان یکی از ضروریات بوده و لازم است تا محیطی آرام برای تحصیل دانش‌‌جویان فراهم شود.

انتهای پیام/61001/ل20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول