اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر:

میدان غدیر در زمینی به مساحت 2 هکتار احداث شد

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: میدان غدیر بوشهر در زمینی به مساحت 2 هکتار احداث شده است.

میدان غدیر در زمینی به مساحت 2 هکتار احداث شد

به گزارش خبرگزاری فارس بوشهر، شاپور رستمی عصر امروز در نشست شورای فنی استان بوشهر با بیان اینکه اجرای بزرگراه امام علی به نماد طرح‌های عمرانی با کیفیت استان است، افزود: بزرگراه امام علی بوشهر با کیفیت مناسب با تلاش شبانه‌روزی در مدت کمتر از هفت ماه احداث شد.

وی با اشاره به اینکه این بزرگراه در شرایط سخت کاری احداث شد، گفت: در اجرای این طرح که ساحل خلیج فارس چشم‌انداز آن است بیش از 682 هزار مترمکعب عملیات خاکی و 40 کیلومتر جدول‌گذاری شده است.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه با اجرای این مسافت این مسیر به میدان شهید مطهری کوتاه‌تر شده است، افزود: در اجرای این طرح ضمن اینکه موجب خارج شدن شهر بوشهر از بن بست تک‌محوری شده است مسافت هفت کیلومتری میدان شهید مطهری تا بزرگراه خلیج فارس را حدود یک‌هزار و 20 متر کاهش داده است.

رستمی بیان کرد: با تلاش پیمانکار این طرح در مدت هفت ماه این طرح به اجرا درآمد که برای اجرای آن 265 میلیارد ریال هزینه شده است که پیمانکار این طرح 90 میلیارد ریال طلب دارد. برای اتصال بزرگراه به جاده اصلی بوشهر، بزرگترین میدان به مساحت بیش از 2 هکتار احداث شده است که در نوع خود بی‌نظیر است.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر نیز از اجباری شدن نظارت بر جایگاه‌های سی.ان.جی خبر داد و گفت: همه جایگاه‌های عرضه سوخت سی.ان.جی به منظور رعایت الزامات استاندارد مورد نظارت دائم هستند.

محمدرحیم بهره‌مند با تاکید بر رعایت استانداردهای لازم در جایگاه‌های عرضه سوخت سی.ان.جی اظهار کرد: در اجرای این طرح اگر جایگاهی الزامات استاندارد را رعایت نکند تا زمانی که نواقص برطرف شود، اجازه فعالیت به آن داده نمی‌شود.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر با اشاره به اینکه 31 جایگاه عرضه سوخت سی.ان.جی در استان فعال است تصریح کرد: رعایت نکردن ایمنی در این مراکز عرضه سوخت سبب بروز حوادث جبران‌ناپذیری می‌شود که خسارات قابل توجه جانی و مالی وارد می‌کند.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول