اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

افتتاح گذر 75 متری بوشهر تا پایان هفته

استاندار بوشهر گفت: گذر 75 متری (بلوار امام علی) تا پایان هفته جاری افتتاح خواهد شد.

افتتاح گذر 75 متری بوشهر تا پایان هفته

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه گذر 75 متری شهر بوشهر با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای اجرای این پروژه، خاطرنشان کرد: با توجه به وعده‌ای که از ماه‌ها قبل به مردم استان بوشهر داده بودیم، این پروژه مراحل پایانی خود را طی کرده و تا آخر هفته افتتاح خواهد شد.

وی با قدردانی از دستگاه‌های فعال در اجرای این پروژه بیان داشت: با اجرای این پروژه یکی از آرزوهای دیرینه مردم استان و شهر بوشهر برآورده شده و یک خروجی مهم برای شهر بوشهر آماده می‌شود.

استاندار بوشهر گفت: اجرای این پروژه به این سرعت در سه شیفت کاری بی‌نظیر است به طوری که تمام مجموعه‌های درگیر، تلاش خود را برای اتمام آن به کار گرفته‌اند.

حسنوند افزود: در کنار این پروژه، 6 پروژه اضافه کردیم که شامل میدان، کنارگذر بیمارستان و گذر نیایش می‌شود، ضمن اینکه فضای سبز به عرض 100 متر در طول مسیر بلوار هم در آینده پیش‌بینی کردیم.

وی با اشاره به اینکه این گذر 5 هزار و 800 متر طول دارد، تصریح کرد: تاکنون برای اجرای این پروژه مهم 25 میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/66006/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول