اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

خلق حماسه سیاسی توسط دانش‌آموزان در آبپخش و سعدآباد

همایش بی‌نظیر 13 آبان در سعدآباد و آبپخش برگزار شد و دانش‌آموزان این منطقه حماسه سیاسی خلق کردند.

خلق حماسه سیاسی توسط دانش‌آموزان در آبپخش و سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ظهر امروز آیین‌های بزرگداشت 13 آبان در شهرهای سعدآباد و آبپخش با حضور باشکوه و کم‌نظیر دانش‌آموزان و مردم و مسئولان برگزار شد.

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد در این مراسم اظهار داشت: امروز دانش‌آموزان در سراسر کشور با راهپیمایی خود علاقه و ارادت خود را به ارزش‌های اسلامی نشان دادند.

جعفر امیری‌زاده با محکوم کردن جنایات مستکبرین در حق مردم ایران، افزود: روز سیزده آبان روز بسیار مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران و دارای جایگاه ویژه‌ای است.

وی اضافه کرد: 13 آبان نماد استکبارستیزی است و این روز دارای نگاهی ویژه و غیرقابل فراموش شدن در حافظه مردم ما است و جنایات آمریکای جهانخوار هیچگاه از اذهان ملت‌ها فراموش نخواهد شد و تا زمانی که خوی استکباری در آمریکا وجود دارد دیدگاه‌ها به این شیطان بزرگ هیچگاه تغییر نخواهد کرد.

شهید فهمیده را الگو قرار دهید

بخشدار سعدآباد نیز گفت: شما دانش‌آموزان باید دانش‌آموزان شهید به ویژه حسین فهمیده را الگوی خود قرار دهید و اکنون با سلاح علم به جنگ دشمن بروید تا بیگانگان  نتوانند چشمداشتی به کشورمان داشته باشند و بخواهند در مسائل مربوط به کشورمان دخالت کنند.

عبدالرحیم افروغ بیان کرد: بسیجیان و رزمندگان کشورمان در هشت سال جنگ تحمیلی با کمترین امکانات جلو دشمن استقامت کردند و الان نوبت نوجوانان و جوانان است که از خون آنان پاسداری کنند.

این مراسم با اجرای برنامه‌های متنوع با موضوع استکبار ستیزی و روز دانش‌آموز اجرا شد و سپس زنگ استکبارستیزی توسط یکی از فرهنگیان جانباز و بازنشسته به‌صدا درآمد.

مسئولان و دانش‌آموزان به مناسبت یوم‌الله 13آبان با حمل دست نوشته‌هایی با مضامین استکبارستیزی بار دیگر حضور پرشور خود را به جهانیان به نمایش گذاشتند و ضمن انزجار از حرکت‌ها، تهدیدات و تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار جهانی بار دیگر عظمت، عزت و اقتدار ملت بزرگ را تحت رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای به جهانیان نشان دادند.

این مراسم طبق برنامه‌ریزی انجام شده دانش‌آموزان از میدان شهداء شهر شروع و در میدان انقلاب تجمع کردند.

در انتها متن بیانیه قرائت شد و دانش‌آموزان با دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از سلطه‌گران اعلا م و با رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان کردند و در پایان پرچم آمریکا را به آتش کشیدند.

حماسه سیاسی در آبپخش

دانش‌آموزان مدارس مختلف آبپخش نیز همپای سراسر ایران اسلامی با حضور باشکوه در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و نظام اسلامی تجدید بیعت کردند.

دانش‌آموزان آبپخش با سر دادن شعارهای انقلابی و ضداستعماری، ولایت‌مداری و بصیرت بالای خود را به جهانیان ثابت کردند.

دانش‌آموزان پرچم‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را زیر پا له کردند و فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر دادند.

در انتهای مراسم در آبپخش نیز قطعنامه راهپیمایی در 10 بند قرائت شد و شرکت‌کنندگان با سر دادن تکبیر آن را مورد تایید قرار دادند.

گزارش از مسعود باقری

انتهای پیام/2452/ی40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول