اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دزفول در مجلس:

آزادسازی قیمت‌ها خسارت جدی به تولید داخلی وارد می‌کند

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به دنبال آزادسازی قیمت‌های محصولات است و به این دلیل موج نگرانی برای حمایت از بخش تولیدی کشور بخش صنعت را فراگرفته است.

آزادسازی قیمت‌ها خسارت جدی به تولید داخلی وارد می‌کند

عباس پاپی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: آزادسازی قیمت‌ها در شرایط کنونی تنها زیان به بار می‌آورد و باعث ورشکستگی صنعت داخلی می‌شود و به این دلیل تنها باید برای از این کار جلوگیری کرد.

وی با اشاره به اینکه شرایط برای آزادسازی قمیت‌ها در کشور مهیا نیست، افزود: در شرایط کنونی در کشور قمیت تمام شده کالا بسیار بالاست و به این دلیل آزادسازی قمیت‌ها تنها باعث نابودی تولید کننده داخلی می‌شود زیرا تولیدات داخلی توانایی رقابت با تولیدات خارجی را ندارند و به این دلیل تنها به بخش صنعت زیان وارد می‌شود.

وی با اشاره به شرایط کنونی صنایع کشور عنوان کرد: در شرایط کنونی بخش زیادی از صنایع کشور در حال نیمه تعطیل و یا فعالیت با 50 درصد توان اسمی است و به این دلیل باید فکری برای اجرای این برنامه از سوی دولت شود.

پاپی‌زاده با اشاره به اینکه اجرای این طرح تنها زیان به بار می‌آورد، افزود: این طرح باعث وارد شدن فشار به اقشار کم درآمد و ایجاد تورم در جامعه می‌شود و بهتر است ابتدا دولت زیرساخت‌های اجرای این برنامه‌ را فراهم کند.

وی تاکید کرد: تنها راه اجرای این برنامه پرداخت یارانه صنعت و حمایت از تولید داخلی تا رسیده به شرایط مناسب است و سپس در این باره می‌توان این برنامه را اجرا کرد.

پاپی‌زاده تاکید کرد: باید در این طرح اقشار کم‌درآمد جامعه نیز مدنظر باشند و به این دلیل توجه داشته باشیم که بیشترین آسیب را این افراد خواهند خورد.

انتهای پیام/72006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول