اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر:

افزایش آگاهی‌های عمومی در خصوص زلزله نیازمند برنامه‌ریزی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: افزایش آگاهی‌های عمومی در خصوص زلزله نیازمند برنامه‌ریزی است.

افزایش آگاهی‌های عمومی در خصوص زلزله نیازمند برنامه‌ریزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، محمد خلیلی ظهر امروز در دومین همایش زمین‌شناسی و زلزله با نگرش زمین لرزه‌های اهر، هریس و ورزقان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، برگزاری کنفرانس‌ها و همایش‌های علمی و تخصصی را با مشارکت اساتید و دانشجویان گامی عملی در زمینه ارتقاء سطح علمی و پژوهشی برای دستیابی به پژوهش و تحقیقات جدید در حوزه‌های مختلف برشمرد.

وی با اشاره به زلزله سال گذشته در منطقه ارسباران و شهرستان اهر، برگزاری همایش‌های علمی مختلف در زمینه زلزله را برای افزایش آگاهی‌های عمومی و دستیابی به اطلاعات جدید علمی در این خصوص را مهم ارزیابی کرد و نقش دانشگاهیان و فرهیختگان را در تحقق این امر مهم ارزیابی کرد و از آمادگی این واحد در جهت برگزاری سمینارهای مختلف علمی خبر داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده تلاش داریم در طول سال همایش‌های مختلف را در ابعاد مختلف منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی برگزار کنیم که این امر نیازمند تلاش‌های مضاعف همکاران، اساتید و پژوهشگران است.

وی در ادامه از تلاش‌های انجام شده در حوزه معاونت پژوهشی در برگزاری این سمینارها قدردانی کرد و گفت: در سال‌جاری همایش ملی و تحت عنوان افق‌های نوین در آموزش و ادبیات زبان انگلیسی و همایش منطقه‌ای نماز برگزار می‌شود که امیدواریم بتوانیم گام‌های عملی در راستای سیاست‌های علمی پژوهشی دانشگاه در رسیدن به قله‌های پیشرفت و ترقی برداریم.

در ادامه این برنامه دبیر علمی این همایش از ارائه هشت مقاله به صورت سخنرانی و هفت مقاله به صورت پوستر خبر داد.

مهران ادوای افزود: این دومین همایش در راستای فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی در خصوص زلزله سال گذشته در منطقه ارسباران است که امیدواریم گام‌های عملی در این زمینه برداریم.

وی، حضور و سخنرانی دکتر قدس نماینده انجمن ژئوفیزیک ایران، نیرومند و مزیدی رئیس و معاون سازمان زمین‌شناسی شمال‌غرب کشور و جمعی از اساتید برجسته و صاحبنظر دانشگاهی را نقاط قوت این همایش برشمرد.

این همایش در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار شده و در پایان همایش به مقالات برتر و سخنرانان اصلی این همایش هدایایی به رسم یادبود اهدا می‌شود.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول