اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیداری ملت ایران در مقابل دشمنان

راهپیمایی 13 آبان تمام فتنه‌گری‌های دشمنان را خنثی می‌کند

با حضور گسترده مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار در راهپیمایی ضد‌استکباری ۱۳ آبان، جایی برای نقش‌آفرینی عناصر فتنه و آمریکا باقی نماند.

راهپیمایی 13 آبان تمام فتنه‌گری‌های دشمنان را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، درحالی ‌که از مدت‌ها پیش تبلیغات‌های گسترده‌ رسانه‌های آمریکایی‌ و اسرائیلی‌ در آستانه مذاکرات هسته‌ای دیپلمات‌های کشورمان؛ برای ناامید کردن ملت صورت می‌گرفت و همچنین به مناسبت فرارسیدن 13 آبان عده‌ای جاهل با مطرح کردن حذف شعار «مرگ بر آمریکا» می‌خواستند اسباب شادی و پیروزی دشمنان قسم‌خورده مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران را فراهم کنند، امروز حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم بصیر، آگاه و ولایت‌مدار کشورمان به همراه دانشجویان و دانش‌آموزان سبب شد که تبلیغات رسانه‌های غربی در حاشیه قرار بگیرد.

مردم ایران از صبح سالروز یوم‌الله 13 آبان و با توجه به اهمیت و ویژگی این روز به منظور نمایش صلابت و پایداری ایران در راهپیمایی 13 آبان آماده حضور بودند.

مردم سلحشور و بصیر همیشه در صحنه شاهین‌شهر به ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان در صیانت از ارزش‌های متعالی اسلامی و آمادگی برای استمرار مقابله بی‌امان با توطئه‌های دشمنان اسلام در این راهپیمایی میلیونی شرکت کردند تا به فرموده امام خمینی (ره) بگویند: «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند»

بنابر این گزارش، راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان با حضور اقشار مختلف مردم از ساعت 9 صبح در مسیر ذیل به سمت مصلای نماز جمعه آغاز شد:  مسیر راهپیمایی که از تالار شیخ بهایی، خیابان فردوسی تا مصلای نماز جمعه تعیین شده بود، مملو بود از جمعیت دانش‌آموزان و دانشجویان که با حضور دشمن‌شکن خود در خیابان‌های مسیر‌های ذکرشده، شعار‌های «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد»، «انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم، آماده» و «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ما است» سر می‌دادند.

همین مردم همیشه در صحنه شاهین‌شهر تصاویری از شهیدان مطهری، بهشتی، همت، باکری، شهدای هسته‌ای، امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای را نیز به همراه داشتند.

در میان حضور چشم‌گیر مردم در سراسر کشور و در استان‌ها و شهرهای مختلف، خواه‌نا‌خواه انزوای بیش از پیش عناصر فتنه 88 به نمایش گذاشته شد.

سخنرانی حجت‌الاسلام مرتضی ملکیان، امام جمعه شهرستان شاهین‌شهر در داخل مصلای نماز جمعه گرمای خاصی به این مراسم داده بود.

وی در جمع دانش‌آموزان و دانشجویان شاهین‌شهری اظهار کرد: سیزدهم آبان در حافظه تاریخی ملت بزرگ و شجاع ایران اسلامی نقطه عطفی در راستای سرعت بخشیدن به روند شکل‌گیری، تداوم و بالندگی انقلاب اسلامی است.

امام جمعه شهرستان شاهین‌شهر تصریح کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته با حضور در مراسم راهپیمایی 13 آبان به جهانیان نشان دادیم که در مبارزه علیه قدرت‌های شیطانی و استکباری پایدار هستیم و از آنان اعلام برائت می‌کنیم.

همچنین در پایان این مراسم تقدیر از 13 خانواده شهید دانش‌آموز و دانشجوی شاهین‌شهری به مناسبت 13 آبان توسط مسئولان شاهین‌شهر برگزار شد و به آتش کشیدن نماد استکبار و غبار‌روبی از مزار شهدای گمنام شاهین‌شهر از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/2301/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول