اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

زنگ استکبارستیزی در مدارس اصفهان نواخته شد

زنگ استکبارستیزی صبح امروز هم‌زمان با مدارس موجود در سراسر کشور و استان اصفهان به صورت نمادین در مدرسه پسرانه هراتی اصفهان نواخته شد.

زنگ استکبارستیزی در مدارس اصفهان نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، صبح امروز هم‌زمان با سراسر کشور زنگ استکبار‌ستیزی در دبیرستان پسرانه هراتی اصفهان نواخته شد.

در این مراسم که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، معاونان و فرماند‎هان پایگاه‎های بسیج  همراه بود، زنگ استکبار‌ستیزی توسط سید مجید عاملیان به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان در میان دانش‌آموزان دبیرستان پسرانه هراتی نواخته شد و به صدا درآمد.

این مراسم با حضور گسترده دانش‎آموزان بسیجی برگزار شد و حضور گسترده دانش‌آموزان در این برنامه‌ها نشان‌دهنده آمادگی این قشر برای دفاع از ارزش‌های اسلامی است.

زنگ استکبار‌ستیزی به مناسبت روز 13 آبان، روز دانش‌آموز و روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تمام مدارس اصفهان نواخته شده است.

در این مراسم، دانش‌آموزان به عنوان حامیان ولایت با شعار‌های «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» یک بار دیگر حمایت خود را از ولایت فقیه به استکبار جهانی نشان دادند.

انتهای پیام/63012/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول