اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار ایلام:

ملت انزجار خود را از توطئه‌های آمریکای جنایتکار نشان می‌دهند

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: ملت در راهپیمایی امروز انزجار خود را از توطئه‌های شوم ابرقدرت‌ها و در راس آن آمریکای جنایتکار نشان می‌دهند.

ملت انزجار خود را از توطئه‌های آمریکای جنایتکار نشان می‌دهند

حسن بهرام‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانش‌آموزان و دانشجویان انقلابی ایران است.

وی ادامه داد: این روز تاریخی هیچگاه از خاطره ملت ایران اسلامی پاک نخواهد شد و آن را همواره به یاد دارند و از آن آرمان صیانت می‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: اکنون پس از گذشت بیش از 33 سال از این واقعه تاریخی باید بار دیگر با برگزاری آیین‌ گرامی‌داشت آن روز به یاد ماندنی انزجار خود را از توطئه‌های شوم ابرقدرت‌ها و در راس آن آمریکای جنایتکار نشان دهیم.

بهرام‌نیا تصریح کرد: آمریکا در طول 34 سال از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی توطئه‌های فراوانی را علیه ملت ایران اسلامی پایه‌ریزی کرده است اما تاکنون در اجرایی کردن هیچ کدام از این نقشه‌ها موفق عمل نکرده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: عدم موفقیت آمریکا ناشی از اتحاد و همدلی ملت ایران اسلامی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری است که در هیچ کجای دنیا نظیر چنین شرایطی وجود ندارد.

وی ادامه داد: بر این اساس مردم ایلام همزمان با سراسر کشور با اتحاد و همدلی گذشته خود در این راهپیمایی با شکوه شرکت می‌کنند.

 انتهای پیام/2246/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول