اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد:

گزارشی مبنی بر آبگرفتگی در بویراحمد ارائه نشده است

فرماندار بویراحمد گفت: طی بارندگی‌های چند شب اخیر گزارشی مبنی بر آبگرفتگی و بروز حوادث در این شهرستان ارائه نشده است.

گزارشی مبنی بر آبگرفتگی در بویراحمد ارائه نشده است

محمد الفونه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به بارندگی‌های اخیر در مرکز کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: در طول بارندگی در چند شب گذشته تاکنون گزارشی مبنی بر خسارات در سطح بخش‌ها و روستاهای شهرستان ارائه نشده است.

فرماندار بویراحمد در ادامه با تاکید بر این‌که در نقاط مختلف در محورهای اصلی و در سطح بخش‌ها و روستاها راهداری مستقر است، گفت: با توجه به این‌که شهرستان از مناطق سردسیری و پر بارش است ایستگاه‌های راهداری نیز با تجهیزات کامل مستقر شدند.

این مسئول با بیان این موضوع که از تجربیات گذشته برای مقابله با هرگونه حوادث در فصل سرما استفاده می‌کنیم گفت: ستاد مدیریت بحران شهرستان به صورت مرتب برگزار و آمادگی کامل جهت مقابله با هرگونه مشکل در این فصل را دارد.

مسئول ارشد اجرایی بویراحمد با تاکید بر این‌که ستاد مدیریت بحران شهرستان آمادگی کامل برای مقابله با بروز حوادث و مشکلات در فصل سرما دارد، گفت: همکاری مردم در هر شرایطی کمک‌کننده بوده و انتظار می‌رود در شرایط بحرانی و حساس مردم نیز کمک کنند.

الفونه با بیان این‌که باید در ساخت‌ و سازها توجه ویژه شود، گفت: آحاد مردم چه در سطح شهر و چه روستا باید به این اصل توجه داشته باشند که از هرگونه ساخت و ساز در مسیر آبراه‌ها خودداری کنند چرا که در فصل بارش امکان بروز هرگونه خطر احتمالی وجود دارد.

وی ضمن تاکید مجدد به مردم اذعان کرد: مردم می‌توانند در شرایط بحرانی و حساس در بازگشایی و آزاد کردن آبراه‌ها مشارکت داشته باشند تا بتوان از بروز مشکل و حوادث احتمالی در شهرستان جلوگیری کرد.

فرماندار بویراحمد در ادامه با بیان این‌که در چند شب گذشته بارش الهی در شهرستان موجب خوشنودی مردم شده است، گفت: تاکنون گزارشی نه از سوی مردم و نه مسئولان مبنی بر آبگرفتگی و بروز حوادث ارائه نشده است.

انتهای پیام/82011/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول