اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان مطرح کرد

ضرورت احتیاط در رانندگی هنگام بارندگی/ تصادفات در روز گذشته زیاد بوده است

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: به رانندگان توصیه می‌کنیم که موقع بارندگی احتیاط لازم به خصوص در اتوبان‌ها را مد نظر داشته باشند.

ضرورت احتیاط در رانندگی هنگام بارندگی/ تصادفات در روز گذشته زیاد بوده است

سرهنگ حسین غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در این چند روزه اخیر شاهد بارش‌های پراکنده در اصفهان هستیم، اظهار کرد: ما انتظار داریم، رانندگان به خصوص در خیابان‌های پرتردد، مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه پلیس در چنین وضعیتی درصدد تسهیل عبور و مرور در اصفهان است، ادامه داد: در موقع بارش باران و یا تگرگ ترافیکی در سطح خیابان‌ها به خصوص اتوبان‌ها ایجاد می‌شود که اگر رانندگان احتیاط لازم را نداشته باشند، سبب تصادفات می‌شوند.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان تصریح کرد: طی دو روز اخیر که بارش باران در شهر اصفهان را شاهد بودیم، میزان تصادفات افزایش داشته است.

غلامی در پایان متذکر شد: به رانندگان توصیه می‌کنیم که موقع بارش باران و یا تگرگ به خصوص در اتوبان‌ها با احتیاط رانندگی و یا حداقل تا بند آمدن بارش توقف داشته باشند و سپس به رانندگی خود ادامه دهند.

انتهای پیام/63012/ذ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول